پرش به محتوا
خانه » کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل

کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل

کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل
کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل

کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل صورت لاغر خود را پر تر نشان دهیم این محصول  در بین مردم طرف داران زیادی داره این کرم کافی هست یک بار امتحان کنید و نتیجه مشاهده کنید افزایش حجم و پر نشان دادن گونه ببینید افراد و در تمامی سنین (از 16 سال به بالا) می توانند از این کرم استفاده کنند.به توضیحات کامل بخوانید

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه پخش لوازم ارایشی و بهداشتی قیمت مناسب برای  عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم کارهای مارو در کانال روبیکا دنبال کنید. شماره تماس09178014824ارسال از شیراز به سراسر کشور

 

کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل

 

کرم پف کننده صورت و گونه گذار مروارید می تواند به ما کمک کند تا صورت لاغر خود را پر تر نشان دهیم و گونه هایی بر جسته برای خود بسازیم.

استفاده از ژل و تزریق برای بسیاری از ما خوشایند نیست هم بخاطر اثرات بعد از تزریق هم بخاطر هزینه کلانی که دارد و ارزوی هرکسی هست که به طور طبیعی صورتی پر و زیبا داشته باشد. بخاطر همین کرم پف کننده صورت و گونه گذار مروارید فلور امروزه هم دربین خانم ها و هم اقایان طرفداران زیادی دارد.

حتما برای داشتن صورتی به اصطلاح پر و چاق شدن صورت روش های زیادی را امتحان کرده اید،اما به نتیجه مطلوب نرسیده اید. کرم گونه گذار مروارید در کوتاه ترین زمان صورتی پر و گونه های برجسته را برای شما به ارمغان می اورد. کرم گونه گذار اصلی همان گونه که از نامش پیداست یک کرم برای افزایش حجم و پر نشان دادن گونه هاست اما خواص شگفت انگیز دیگری برای پوست شما خواهد داشت.

معرفی محصولات وارد شوید:  پودر جلبک عمده

در ادامه این مقاله جهت بررسی کرم گونه گذار فلور با ما همراه باشید….

چاق شدن صورت یکی از دغدغه های اصلی  بسیاری از خانم ها و اقایان است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب دیگر نیازی به تزریق ژل یا بوتاکس صورت با پرداخت هزینه های بالا ندارید. قیمت کرم گونه گذار مرواریدی با توجه با تاثیرات ان بسیار به صرفه است. کرم گونه گذار فلور یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که صورت لاغری دارند.

کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل
کرم بوتاکس گونه گذار فلور اصل

 محصول کرم پف کننده

کرم پف کننده صورت و گونه گذار فلور مروارید فلور محصولی پر طرفدار بین خانم ها و آقایان بوده که به راحتی می تواند کمک تان کند که اگر صورت لاغری دارید به صورت تان پف داده و یا تنها به قسمت خاصی از صورت تان می توانید بمالید مانند گونه ها تا آنها را برجسته تر سازید.
این کرم پف کننده صورت به صورت درمانی عمل کرده و همین طور بخاطر طبیعی بودن (تهیه شده از عصاره مروارید) که هیچ گونه عوارضی برای تان ندارد و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید.
فرقی نمیکند که صورت تان از ابتدا لاغر بوده و یا اینکه بعد از کاهش وزن و رژیم و… لاغر شده در هر حال کرم صورت فلئور می تواند براحتی شما را به نتیجه دلخواه برساند.
کرم پف کننده و گونه گذار مروارید صورت در کنار تاثیرگذاری اصلی خود یعنی پف دهنده صورت باعث رفع لک های پوستی و همچنین شفاف و روشن شدن پوست تان خواهد شد.
تمامی افراد و در تمامی سنین (از 16 سال به بالا) می توانند از این کرم استفاده کنند.
کرم پف کننده مروارید از عصاره پودر مزوارید و گلیسیرین BP و ویتامین Eکه باعث پف صورت و دور چشم و گردن می وشد ساخته شده که اثر دهی فوق العاده عالی روی پوست دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس شما در جمع شده که از صورت خود نهایت رضایت و زیبایی را دارید.
به کرم پف فلور مروارید کرم بوتاکس هم می گویند.
خواص پودر مروارید از گذشته تا به امروز زبان زد همه مردم بوده است که باعث جوانسازی و شفافیت پوست می شود. هم چنین با افزایش کلاژن سازی در پوست باعث از بین رفتن چین و چروک و لکه های پوستی نیز می شود.
از کرم پف کننده و گونه گذار مروارید صورت fleure چگونه استفاده کنیم؟
کرم گونه گذار مروارید صورت روزانه دو بار (صبح و شب)استفاده شود. توجه داشته باشید برای نتیجه بهتر سعی شود در طول دوره اب زیاد مصرف کنید که پوست با کم ابی مواجه نشود.
طریقه مصرف کرم مروارید
صورت خود را کاملا بشویید تا مواد ارایشی و الودگی های پوستی ازبین برود سپس مقداری از کرم  را بردشته و به صورت خود بمالید تا لایه نازکی از کرم روی پوست را بگیرد ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. روزی دو بار به مدت دو هفته مرتب این کار را تکرار کنید تا نتیجه دلخواه را ببینید.

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم وایت رز پلاس عمده

معجزه  در ویکی پدیا

لیست محصولات:

1-صابون تریاک30تومن

2-صابون شیرالاغ30تومن

3-صابون کلازن 30تومن

4-چاقی گین اپ100تومن

5-پماد ضد درد خشخاش15تومن

6-صابون صندل30تومن

7-ریمل سرصورتی 30تومن

8-ضدافتاب لانسون45تومن

9-ضدافتاب بیودرما 45تومن

10-ریمل اسنس اصلی 150تومن

11-کرم شیرالاغ65تومن

12-کرم شیرگاوایمیجر اصلی45

13-ژل شاخکی اصل55تومن

14-شامپو گیاهی تریاک اصل90تومن

15-کرم گلدن کویین 95تومن

16-سرم ویتامین سی بیواکوا100میل55تومن

17-پودر شپش4تومن

18-پودر زعفران4تومن

19-کرم نقاط بیواکوا68تومن

20-بادی اسپلش45تومن

21-روغن دیسار ارگان68تومن

22-کرم پودر درماکول25 نومن

23-کرم گلدن شاین190تومن

24-ضدافتاب وکالی66تومن

25-ریکا سیاه9تومن

26-کرم تریاک55تومن

27-کرم برغ115تومن

28-کرم ضدلک شمعدانی85 تومن

29-کرم ضدلک یونیک155تومن

30-کرم معجزه قیمت 70تومن

31-شیاف جذبی شاندرمن 120تومن

32-شیاف باشن بزرگ کننده 250تومن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *