پرش به محتوا
خانه » کرم وایت رز پلاس عمده

کرم وایت رز پلاس عمده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

کرم وایت رز پلاس عمده

کرم وایت رز اصلی از ما تهیه کنید. این کرم شرکت گامبو در مدت زمان کوتاهی سر و صدای زیادی به پا کرده و مشتریان پر یرای خودش اختصاص داده سرعت در حال معروف شدن است این محصول ۱۰۰%گیاهی و فاقد هرنوع مواد شیمیایی مثل کورتون، هیدروکینون و…. می باشد مناسب: پوست خشک ، چرب ، معمولی است. کرم کاریزما کافیست یک بار استفاده کنید و نتیجه روی صورت تون مشاهده کنید جهت شما به شماره زیر پیام بدین

 

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه پخش لوازم ارایشی و بهداشتی قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم کارهای مارو در کانال روبیکا دنبال کنید. شماره تماس09178014824ارسال از شیراز به سراسر کشور

 

کرم وایت رز اصل ، که در مدت زمان کوتاهی سر و صدای زیادی به پا کرده و مشتریان پر و پا قرصی رو به خود اختصاص داده و به سرعت در حال معروف شدن پیش میره…

از دیگر خواص کرم وایت رز اصل میتوان به از بین بردن جوش و جای جوش های قدیمی اشاره کرده که معمولا از بین رفتن آن ها کمی سخت میباشد، ولی این کرم نظر شما را در این زمینه تغییر میدهد و میتواند کم شایانی را برای از بین رفتن جوش صورتتان انحام دهد.
خواص کرم وایت رز :

1- ضد لک و روشن کننده پوست :

عوامل زیادی در ایجاد لک های پوستی موثر هستند از جمله این عوامل میتوان به مشکلات کبد، کلیه ، کمبود ویتامین ، و موارد خارجی مانند آفتاب که نقش بسیار مهمی را در ایجاد لک های پوستی دارد (آفتاب سوختگی) ایفا کند. یکی از خواص کم نظیر کرم گامنو از بردن بیش از 90 % لک های پوستی که در اثر عوامل محتلفی به وجود آمده اند. لک های هورمونی ( بارداری ) و لک های جای جوش جزو سمج ترین لک های پوستی هستند که متخصص آن ها کرم وایت رز میباشد.
2- روشن کننده و ضد جوش :

یکی دیگه از مشکلات متعدد افراد مختلف به وجود آمدن جوش در نواحی مختلف صورتشان میباشد که این عامل ممکنه در اثر عوامل مخلفی به وجود آید برای از بین رفتن جوش و همچنین جای جوش میتوانید از کرم وایت رز استفاده کنید. این کرم و صابون مخصوص خود سبب از بین رفتن آکنه ، جوش های سر سیاه و سر سفید و جوش های چرکی و حتی جای جوش میشود. همچنین این کرم با آنتی باکتری کردن پوست سبب جلوگیری از به وجود آمدن جوش های جدید در پوست صورت میشود.
3-از بین برنده سیاهی دور چشم :

کرم وایت رز پلاس عمده
کرم وایت رز پلاس عمده

چشم ها دریچه روح ما هستند و قطعا پوست دور چشم بر روی زیبایی و ظاهر ما بسیار موثر میباشد. از شایع ترین مشکلات دور چشم میتوان به سیاهی و گودی دور چشم اشاره کرذ که میتواند در اثر عوامل مختلفی به وجود آید .کرم وایت رز با داشتن ویتامین E و Q 10 و همچنین پرتئیین سبب افزایش جریان خون و کلاژن سازی در آن منطقه شده و در مدت زمان کوتاهی ساهی و چین و چروک دور چشم شما را به حد چشم گیری کاهش میدهد.

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم کراتینه مو

4- وایت رز و جوان کننده پوست :

یکی دیگر از خواص کرم فوق العاده وایت رز ،که این کرم را از سایر کرم های در بازار متمایز میکند خاصیت جوان کنندگی و سرحال کننده پوست میباشد.به دلیل وجود آنتی اکسیدان های و همچنین به دلیل وجود کمپلکس های mdi سبب چندین برابر دشدن کلاژن سازی و سلول سازی در پوست صورت شده ، و پوست را از سلول های مرده و خسته پاکسازی میکند. همچنین به دلیل وجود ویتامین k در این کرم پوست شما را چندین برابر مرطوب و شاداب میکند و پوست را از پیری زود رس و چین و چروک تا حد بسیار زیادی حفظ میکند.

کرم وایت رز ساخت کجاست + مشخصات

کرم وایت رز ساخت کجاست؟ ساخت ایران و شرکت معروف گامنو میباشد

ساخت : شرکت گامنو

همراه کرم : صابون مخصوص

حجم : 100 گرم

موارد مصرف : ضد لک ، ضد جوش و جای جوش ، رفع چین و چروک و سیاهی دور چشم

ظاهر محصول : قوطی

مناسب: پوست خشک ، چرب ، معمولی

منع مصرف : خانم های باردار افراد دارای حساسیت پوستی

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

خواص کرم وایت رز مارک گامنو

کرم وایت رز مارک گامنو دارای چندین خواص ارزشمند میباشد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است:

• ضد لک قوی پوست صورت

• ضد جوش و آکنه عالی

• رفع جای جوش های قدیمی و جدید

• جوان کننده و شفاف کننده پوست

• ضد آکنه و آنتی باکتریال عالی

• شفاف کننده و ضد چین و چروک عمیق پوستی

• از بین بردن سلول های مرده پوست با استفاده از ضد سلول های مرده پوست

• آبرسان قوی

کرم وایت رز پلاس عمده
کرم وایت رز پلاس عمده

رضایت از کرم وایت رز

رضایت از کرم وایت رز را باید از مصرف کنندگان آن سوال کرد ، طبق تحقیقات به دست آمده از رضایت کرم .ایت رز توسط مشتریان عزیزمان خداروشکر زضایت خود را اعلام کرده اند، گرچه در این بین نارضایتی هم وجود داشته ولی در موارد نادر و با مشاوره های درست و به موقه آن دوستان هم به رضایت رسیده اند.
ترکیبات کرم ضد لک وایت رز :

یکی از مهمترین نکته در انتخاب یک کرم برای پوست ، توجه داشتن به ترکیبات سازنده و همچنین شرکت تولید کننده آن کرم میباشد. در کرم ضد لک وایت رز از ترکیبات گیاهی ماننده روغن جوانه گندم ، ویتامین E ، روغن کرچک ، گردو ، مریم گلی ، انواع پرتئیین ، ویتامین a و k و همچنین از 10Q که نقش بسیار اساسی را در کلاژن سازی بازی میکند استفاده شده هست ، ویتامین C موجود در کرم سبب مبارزه با رادیکال های آزاد میکند و شما را از پیری پوست و کاهش ارتجاعی آن دور میکند.

ژل کوچک کننده بینی سارینا
ایا کرم وایت رز خوبه سوالات متداول :

A-از این کرم باید چند دوره استفاده کرد؟؟

برای استفاده از هر کرم روشن کننده و ضد لک پوست بر اساس میزان لک و یا جوش و جای جوش بهتر است دو دوره از کرم استفاده شود به طور مثال در دوره اول هر شب از کرم استفاده شود و در دوره دوم دو الی سه روزی یک بار و بعد کرم قطع شود. (به هیچ وجه در مصرف کرم های ضد لک و روشن کننده پوست افراط نکنید و همینطور کرم رو به یک باره قطع نکنید و از ضد آفتاب برای خارج شدن از منزل استفاده کنید و )

معرفی محصولات وارد شوید:  خرید صابون

نکته : اگر دنبال یمک ضد آفتاب خوب میگردین ما به شما ضد آفتاب بیودرما را معرفی میکنیم
B- آیا بعد از قطع کرم پوست دوباره به حالت اول برمیگردد؟

خیر به هیچ عنوان مگر این که مشکلات کلیه یا هورمونی (کبد ) وجود داشته باشد و درمان نشده باشد و با استفاده کرم مشکل لک پوست شما رفع شود ولی به واسطه مشکل کبدی دوباره لک ها ایجاد شوند. پس پیش از استفاده از کرم وایت رز و یا هر کرم ضد لک حتما ابتدا از سلامتی خود مطمئن شوید. و یک نکته بسیار مهم سعی کنید کرم را به یک باره قطع نکنید و کم کم مصرف آن را پس از درمان کم کنید)
C- آیا با استفاده از یک دوره از کرم وایت رز تمام مشکلات پوستی رفع میشود ؟

باید این نکته را در نظر داشته باشید بر اساس مشکلی که دارید کرم را تا انتهای دوره درمان ادامه دهید. یک نکته دیگر در رابطه با کرم های ضد لک و روشن کننده پوست این هست که سعی کنید کرم ها را به یک باره قطع نکنید و استفاده از کرم را دوره اول هر شب و دوره دوم در هفته اول دو شب درمیان و در هفته دوم سه شب درمیان و … به همین شکل ادامه دهید. و پیشنهاد ما این هست که دو دوره از کرم ضد لک و روشن کننده وایت رز استفاده شود.

کرم وایت رز پلاس عمده
کرم وایت رز پلاس عمده

.نکته1 : توجه داشته باشید که برخی از لک های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف بر روی پوست بسیار مقاوم بوده و روند درمان را طولانی تر می سازند. در روند درمان لک های پوست خود ناامید نشوید و استفاده از محصول درمانی را به صورت مداوم ادامه دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.کرم روشن کننده وایت رز با مکانیزم قوی خود می تواند درمان لک ها را به سرعت انجام داده و شما را به نتایج دلخواه برساند.

نکته 2 : اگر پوستتان خشک است میتوانید پس از شستشوی صورت خود از یک کرم آب رسان پوست خوب استفاده کنید تا پوستتان در اثر خشکی و بی آبی از بین نرود و همچنین در صورتی که دنبال مارک خوب ، کرم ضد پیری پوست و آب رسان قوی هستین من به شما کرم ضد چروک و آب رسان آگوستا رو پیشنهاد میدم ، یکی از بهترین کرم های دسته آب رسان میباشد که رقیب سرسختی برای مارک های معروف با قیمت مناسب میباشد.
E- نظرات در مورد کرم وایت رز

نظرات در مورد کرم وایت رز رضایت بالای 90 درصدی را در پی داشته و این یک نتیجه ی بسیار عالی برای این محصول به شما می آید، اگر شما هم تجربه استفاده از کرم را دارید میتوانید در انتهای این متن تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید پف همچنین از نظرات در مورد کرم وایت رز سایر مشتری ها هم استفاده لازم را ببرید
F- قیمت کرم وایت رز

قیمت کرم وایت رز گامنو در عطاری حاج محمد مناسبتر از سایر فروشگاه ها و با فروش پک کامل محصول ( کرم + صابون مخصوص) فقط 260 هزار تومن به فروش میرسد و توجه داشته باشید ممکن است فروشگاهی که قیمت کمتر از این مقدار را ارائه کند پک کامل محصول را به فروش نرساند.
عوارض کرم وایت رز

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم شیرگاو عمده ارزان

عوارض کرم وایت رز به دلیل استفاده از ترکیبات کاملا گیاهی در آن صفر میباشد و میتوانید این محصول را با خیال راحت استفادع کنید البته باید توجه داشته باشید که ممکن است برخی از افراد به ترکیبات گیاهی حساس باشند و نتوانند هر محصولی را استفاده کنند.

مضرات کرم وایت رز برای خانم های باردار به علت این که تحقیق برای این موضوع به ثبت نرسیده است بهتر است استفاده نکنند و بگذارند بعد از تولد فرزندشان درمنان را شروع کنند

کرم وایت رز کی استفاده کرده؟

کرم وایت رز کی استفاده کرده لطفا در انتهای متن تجربه استفاده از محصول را با کسانی که تازه میخواهند استفاده از محصول را شروع کنند به اشتراک بگذارید
طریقه مصرف کرم وایت رز 👇

طریق مصرف کرم وایت رز بسیار ساده میباشد برای رسیدن به یک نتیجه خوب حتما از دستور العمل زیر پیروی کنید تا بهترین نتیجه برای شما رقم بخورد :

ابتدا پوست خود را صابون زرد چوبه همراه کرم شستشو دهید و خشک کنید و بعد از آن مقدار کمی از کرم را روی پوست ماساژ داده به طوری که لایه نازکی از کرم بر روی پوست تشکیل شو. و مجدد صبح پوست خود را شستشو داده

نکته 1 : ممکن از میزان جوابدهی در افراد مختلف بر اساس مشکل پوستی ، زمان جوابدهی متفاوت باشد پس بهتر است دو الی سه دوره از کرم استفاده شود و استفاده از محصول را به تدریج قطع کنید، و نباید به هیچ وجه کرم ضد لک را به یک باره قطع کنید

نکته2: کرم را فقط بر روی پوست هایی که لک دارند استفاده کنید و همه جای پوست را از کرم استفاده نکنید

همچنین دوستان میتوانید برای از بین بردن لک بدن و صورت میتوانید از صفحه کرم معجزه ما هم دیدن کنید

برای خارج شدن از منزل میتوانید از ضد آفتاب بیودرما رنگی با spf 50% استفاده کنید

کرم وایت رز پلاس عمده
کرم وایت رز پلاس عمده

ویکی‌پدیا چاقی

لیست محصولات:

1-شیاف چهل گیاه عمده

2-صابون شیرالاغ30تومن

3-صابون کلازن 30تومن

4-چاقی گین اپ100تومن

5-پماد ضد درد خشخاش15تومن

6-صابون صندل30تومن

7-ریمل سرصورتی 30تومن

8-ضدافتاب لانسون45تومن

9-ضدافتاب بیودرما 45تومن

10-ریمل اسنس اصلی 150تومن

11-کرم شیرالاغ65تومن

12-کرم شیرگاوایمیجر اصلی45

13-ژل شاخکی اصل55تومن

14-شامپو گیاهی تریاک اصل90تومن

15-کرم گلدن کویین 95تومن

16-سرم ویتامین سی بیواکوا100میل55تومن

17-پودر شپش4تومن

18-پودر زعفران4تومن

19-کرم نقاط بیواکوا68تومن

20-بادی اسپلش45تومن

21-روغن دیسار ارگان68تومن

22-کرم پودر درماکول25 نومن

23-کرم گلدن شاین190تومن

24-ضدافتاب وکالی66تومن

25-ریکا سیاه9تومن

26-کرم تریاک55تومن

27-کرم برغ115تومن

28-کرم ضدلک شمعدانی85 تومن

29-کرم ضدلک یونیک155تومن

30-کرم معجزه قیمت 70تومن

31-شیاف جذبی شاندرمن 120تومن

32-شیاف باشن بزرگ کننده 250تومن

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *