پرش به محتوا
خانه » کرم گلدن کویین اصل

کرم گلدن کویین اصل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

کرم گلدن کویین اصل

 

مشخصات کرم گلدن کویین اصل:

کرم روشن کننده گلدن کویین را می‌توان یکی از اثرگذارترین کرم ها در درمان لک و جوش نام برد. این ترم با دارا بودن فرمولاسیون کاملاً گیاهی و بدون هیچ گونه عوارض می تواند گزینه اول برای کسانی باشد که قصد دارند تا با استفاده از راهکارهای گیاهی اقدام به درمان لک و جوش بر روی پوستشان کنند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این کرم دارا بود خاصیت روشن کننده و درمان جای جوش می باشد. کرم گلدن کویین یکی از پرفروش ترین کرم ها در درمان لک به شمار می رود و می تواند در مدت زمان کوتاه لکهای پوستی را درمان کند چنانچه پوست شما بر اثر ابتلا به انواع جوش دچار چاله و چای جوش شده است استفاده از گلدن کویین می‌تواند یک محصول کاملاً اثرگذار برای درمان لک به شمار بیاید.

عوامل تاثیر گذار در لک پوستی

اختلال در وجود ملانین پوست سبب می شود که رنگ پوست دچار لک شود و از مهمترین عوامل تاثیرگذار و مخرب جهت اطلاع به انواع لکه ها قرار گرفتن در معرض پرتوهای مضر آفتاب می باشد. همچنین برخی کمبودهای ویتامینی در بدن مانند ویتامین b۱۲ می تواند باعث شود تا پوست شما تیره شود و به لک های پوستی مبتلا شوید.
از عوامل دیگر تاثیر گذار جهت دو رنگ شدن پوست و ابتدا به لک ها می توان به اختلالات عمومی و بارداری اشاره کرد و کلیه مواردی که سبب میشوند تا پوستشما دچار لک شود توسط کرم گلدن کویین می توانند به خوبی درمان شود از مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده این کرم می‌توان به روغن آرگان و روغن هسته انار اشاره کرد.همچنین در ترکیبات این کرم از با کیفیت ترین نوع عصاره آلوئه ورا استفاده شده است که این گیاه پر خاصیت علاوه بر دارا بودن خاصیت درمانی جهت بر طرف نمودن لک های پوستی می تواند پوست شما را به خوبی آبرسانی کند.

یکی از نگرانی هایی که بانوان در خصوص مصرف انواع کرم ها دارند وجود ترکیبات مضر مانند پارابن ، الکل و هیدروکونیون است و در ترکیبات این کرم به هیچ وجه از این فراورده های مضر استفاده نشده است و در خصوص مصرف کرم گلدن کویین هیچ گونه جای نگرانی ای نیست.

یکی از سوالاتی که در خصوص مصرف این محصول همواره مطرح بوده است این است که آیا پس از قطع مصرف کرم آثار لک مجدد بر روی پوست باز می گردند یا خیر؟ در پاسخ باید بگویم که چنانچه از محصول اصلی استفاده بازیکنی نگرانی در خصوص قطع مصرف آن نخواهید داشت.
اما یک نکته مهم در خصوص بازگشت لک ها این است که چنانچه لکه های شما بر اثر اختلالات هورمونی باشد نیاز است تا این موارد را به خوبی درمان کنید زیرا احتمال بازگشت لک بر اثر عوامل مخرب اختلالات هورمونی بسیار زیاد است.
تا این جای کار بیشتر در خصوص خواص ضد لک کرم گلدن کویین صحبت کردیم. اما ترکیبات بسیار بی نظیر این محصول در جلوگیری از پیری و جوانسازی پوست را نباید نادیده نادیده گرفت. کرم کویین با حفظ قوام پوست می تواند به سفت شدن و جلوگیری از افتادگی آن کمک کند. همچنین وجود انواع ویتامین ها و مواد مغذی در این کرم سبب می شود تا پوست شما به خوبی تغذیه شود.

استفاده از این کرم برای همه انواع پوست ها توصیه می شود و تفاوتی ندارد که پوست شما خشک یا چرب باشد.شما به راحتی می توانید از این محصول برای پوست خود استفاده کنید و این کرم مخصوص انواع پوست های دارای لک می باشد.
وجود ترکیبات کلاژن ساز در گلدن کویین سبب می‌شود تا آثار جای جوش در پوست شما از بین برود. همچنین محصول فوق حاوی ترکیبات سفید کننده بسیار مفید برای پوست می باشد و چنانچه پوست شما بر اثر دهیدراتگی و یا تجمع سلول های مورد دچار تیرگی شده است می توانید با استفاده از این کرم به درمان تیرگی پوست بپردازید. وجود ترکیبات لایه بردار به شادابی پوست شما بسیار کمک می‌کند و همچنین این کرم برای درمان تیرگی های زیر چشم نیز کاربرد دارد.
قوام بسیار بالای باعث شده است تا شما بتوانید از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کنید. این محصول کاملاً به صرفه اقتصادی است و می تواند برای مدت های طولانی مورد استفاده قرار گیرد.جهت استفاده برای کل پوست صورت تنها اندازه یک نخود از اینکه کافی است و می تواند اثر گذاری مناسب برای جوش چین و چروک و لک کافی می باشد.

معرفی محصولات وارد شوید:  نظرات درباره صابون زردچوبه پیاری

 

 

کرم گلدن کویین اصل
کرم گلدن کویین اصل

کرم گلدن کویین (Golden Queen) یکی از محبوب‌ترین کرم‌های زیبایی در بازار است که به عنوان یک کرم پوستی و ضد لک به بازار عرضه می‌شود. این کرم ابتدا در تایلند ساخته شد و به سرعت محبوبیت زیادی را به دست آورد. این کرم با فرمولاسیونی که شامل ترکیبی از گیاهان طبیعی، ویتامین‌ها و عناصر معدنی است، باعث رفع مشکلات پوستی مانند لک‌های تیره، کک و جای جوش‌های قبلی می‌شود و به پوست شما جوانی و شادابی بخشیده و ترکیبات مؤثر آن سبب محکم شدن و لطافت دادن به پوست می‌شود.

خواص کرم گلدن کویین تنها به فاکتور مراقبتی ان منتهی نمیشود و به علت دارا بودن ترکیبات بسیار غنی برای پوست ان را به یکی از محبوب ترین کرم ها در این زمینه تبدیل کرده است.
ترکیبات اصلی کرم گلدن کویین شامل موارد زیر است:

آلوئه ورا: این ماده مرطوب‌کننده و ضد التهابی است و برای کاهش التهابات پوستی و بهبود درمان جوش‌ها و لک‌ها استفاده می‌شود.
ویتامین C: این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است که در مقابل اشعه UV محافظت می‌کند و روند پیری را کند می‌کند.
کلاژن: این پروتئین برای نگه داشتن پوست جوان و سلسله مراتب پوست مهم است.
گلاب: این ماده باعث رطوبت رسانی و نرمی پوست می‌شود و باعث می‌شود که پوست شما درخشان تر باشد.
روغن جوجوبا: این روغن بسیار مرطوب کننده و ضد التهاب است و به پوست شما نرمی و لطافت می‌بخشد.
آربوتین: این ماده برای کاهش لک‌های پوستی و تغییر رنگ پوست به کار می‌رود.

ایا کرم گلدن کویین اصل ضد لک است؟

بله، کرم گلدن کویین اصل به عنوان یک کرم روشن کننده و ضد لک به بازار عرضه می‌شود و ادعا می‌شود که می‌تواند لک‌های پوستی را کاهش داده و پوست را روشن کند. این کرم حاوی مواد روشن کننده و آنتی اکسیدانی است که می‌تواند به کاهش تولید ملانین کمک کند و لک‌های پوستی را کاهش دهد. با این حال، باید توجه داشت که این کرم تنها درمان موقتی برای لک‌های پوستی است و برای بهبود علائم پوستی مانند لک‌های پوستی و نقاط تیره تحت نظر پزشک قرار گیرید. همچنین، برای حفظ سلامتی پوست و جلوگیری از تشدید لک‌ها، لازم است که از محافظت در برابر آفتاب، استفاده از کرم ضدآفتاب و رعایت رژیم غذایی مناسب برای پوست پشتیبانی کنید.
ایا کرم گلدن کویین باعث روشن کنندگی صورت میشود؟

بله، کرم گلدن کویین به دلیل حاوی ترکیباتی همچون آربوتین، ویتامین C، کوئین، نئوپنتیل‌گلایکول دی‌کاپریلات، سالیسیلیک اسید و مواد روشن کننده دیگر، می‌تواند به روشن کنندگی پوست کمک کند. همچنین، با افزایش تولید کلاژن و الاستین و کاهش خطوط ریز و چین و چروک‌های پوست، می‌تواند پوست را نرم و لطیف کند و باعث بهبود قوام و جوانی پوست شود.

کرم گلدن کویین اصل
تاثیرات کرم گلدن کویین روی پوست صورت

کرم گلدن کویین به عنوان یک کرم روشن کننده پوست، تاثیرات متعددی بر روی پوست صورت دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

معرفی محصولات وارد شوید:  چاقی فت فیس گندمی صورت عمده

روشن کنندگی: این کرم با داشتن ترکیباتی همچون آربوتین و ویتامین C، موجب روشن شدن پوست صورت و کاهش لک‌های پوستی می‌شود.
تقویت بافت پوست: مواد موجود در این کرم مانند روغن جوجوبا و آلوئه ورا، بافت پوست را تقویت می‌کنند و باعث حفظ رطوبت پوست می‌شوند.
ضد التهاب: ترکیبات موجود در این کرم مانند عصاره‌ی کاکومارو و آلانتوئین، دارای خواص ضد التهابی هستند که می‌تواند در درمان برخی از مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه موثر باشد.
مقابله با پیری پوست: این کرم حاوی مواد ضد اکسیدان مانند ویتامین E است که با از بین بردن رادیکال‌های آزاد، از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.
تسکین دهنده: کرم گلدن کویین اصلی حاوی عصاره‌ی آلوئه ورا است که خواص تسکین دهنده‌ای دارد و می‌تواند در درمان التهابات پوستی مانند آفتاب سوختگی، خارش و قرمزی موثر باشد.
ترمیم کننده: ترکیبات موجود در این کرم مانند پپتیدها، بهبود فرایند ترمیم پوست و درمان آسیب‌های پوستی مانند خطوط و چین‌وچروک‌های پوستی را تسریع می‌کنند.

کرم گلدن کویین چه خواصی دارد؟

کرم گلدن کویین دارای خواص بسیاری برای پوست صورت است که به شرح زیر می‌باشد:

۱. روشن‌کنندگی پوست: کرم گلدن کویین می‌تواند با تحریک سلول‌های پوست، بهبود رنگ و جلوه‌ی پوست شما را بهبود بخشد و پوست شما را از داشتن لک و جای‌جای تیره پوستی بهبود ببخشد.

۲. ضد لک: کرم گلدن کویین قابلیت کاهش لک‌های پوستی را دارد و می‌تواند لک‌های پوستی را بهبود بخشد.

۳. ضد چروک: این کرم قابلیت کاهش خط‌های ریز و چین و چروک‌های پوستی را دارد و می‌تواند با تغذیه پوست به روشی سالم و مرطوب، جوانی پوست را بهبود بخشد.

۴. آبرسانی: کرم گلدن کویین می‌تواند به پوست شما رطوبت لازم را بدهد و در نتیجه پوست شما آبرسانی شده و نرم و لطیف خواهد شد.

۵. ضد التهاب: این کرم قابلیت کاهش التهاب و قرمزی پوست را دارد که می‌تواند به تسکین پوست شما کمک کند.

۶. ضد عفونی کننده: کرم گلدن کویین می‌تواند با دارا بودن خواص ضد باکتری و ضد قارچ، پوست شما را از عفونت‌های پوستی محافظت کند.

۷. افزایش لطافت: این کرم می‌تواند با بهبود نرمی و لطافت پوست، باعث افزایش جذابیت پوست شما شود.

کرم گلدن کویین مناسب چه نوع پوستی است؟

کرم گلدن کویین برای همه نوع پوست مناسب است، اما به خصوص برای پوست‌های چرب و مختلط کارآمد است. این کرم به دلیل تاثیرات آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی خود، می‌تواند برای پوست‌های حساس و پوست‌های مبتلا به آکنه و لکه‌های پوستی نیز مناسب باشد. با این حال، پیش از استفاده از این کرم، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.
طرز استفاده از کرم گلدن کویین اصل

برای استفاده از کرم گلدن کویین اصل بهتر است مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا پوست صورت را با آب گرم و صابون شستشوی مناسب بشویید و خشک کنید.
کمی کرم گلدن کویین اصل را بر روی پوست صورت بمالید. برای افزایش اثر، بهتر است کمی ماساژ دهید تا کرم بهتر جذب شود.
کرم را به طور یکنواخت بر روی پوست پخش کنید. می توانید از کرم برای پوشاندن نقاط سیاه، لک ها و افتاب سوختگی استفاده کنید.
پس از چند دقیقه انتظار، کرم را با آب گرم بشویید.
در صورت استفاده از این کرم در طول روز، بهتر است از ضد آفتاب استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای داشتن نتایج مطلوب، بهتر است از این کرم به طور منظم و به مدت حداقل یک ماه استفاده کنید.
تهیه کرم گلدن کویین اصل

شما میتوانید کرم گلدن کویین اصل را از هر فروشگاهی خریداری کنید. اما بهتون پیشنهاد میکنم از سایت گلدن کویین خرید کنید چرا که هم قیمت مقرون به صرفه ای دارد و هم اینکه از بابت اصل بودنش خیالتان راحت است.
در این مقاله از سایت خواص فوق‌العاده این صابون را برای شما گفتیم که اگر تا این بخش از مقاله را مطالعه کرده باشید متوجه شگفت‌انگیز بودن خواص این صابون شده‌اید. امیدواریم از مطالب گفته شده دررابطه با صاون شراب بهه مفید بردا باشید. تمام هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است.

معرفی محصولات وارد شوید:  خرید ماسک ورقه ای سینه
کرم گلدن کویین اصل
کرم گلدن کویین اصل

کرم گلدن کویین برای چی خوبه

این محصول برای :

درمان لک

درمان خشکی پوست

رفع تیرگی و روشن کنندگی

جوانسازی و آبرسانی عمیق

رفع جوش و آکنه

مشخصات مصرف

به طور کلی این کرم گیاهی دارای ترکیبات ضد لک و روشن کننده پوست می باشد.علاوه بر این چنانچه پوست شما دچار جوش از آیا باختم محصولات چتر شما را آزار می دهد استفاده از این محصول به دلیل دارا بودن بافت سبک مناسب انواع پوست ها می باشد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
نحوه استفاده کرم گلدن کویین اصل

استفاده اصولی از کرم golden queen می تواند منجر به افزایش بهره وری از خواص ان شود.برای این منظور به هیچ عنوان نباید این کرم درمانی و یا کرم کرم دیگری را بصورت بی رویه مصرف کنید.جهت استفاده از کرم گلدن کویین بصورت زیر عمل کنید :

1-ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب شستشو دهید.

2-پس از اینکه پوستتان خشک شد و هنوز کمی رطوبت دارد به اندازه یک نخود از کرم را بر روی کل پوست صورت پخش کنید.

3-این کار را دو بار در روز انجام دهید. (یکبار صبح و یکبار شب هنگام خواب)

با رعایت موارد مهم در مصرف کرم گلدن کویین ضمن دریاف اثر بخشی مناسب از این محصول ، می توانید آن را کاملا به صرفه و اقتصادی مصرف کنید.برای اثر بخشی بیشتر مصرف بیش از اندازه جوابگو نمی باشد.روند درمان لک ها کمی زمان بر است و نیاز است تا کمی صبور باشید.یک دوره 45 الی 90 روزه می تواند در درمان لک تاثیر گذار باشد.

 

 

کرم آرایشی (به فرانسوی: crème) شکل نیمه‌جامدی برای محصولات دارویی و آرایشی است. کرم از موادی است که در آرایش و زیبائی به کار می‌رود و عبارت است از مخلوط یک یا چند مادهٔ معطر همراه با گردهای زیبایی که در چربی حیوانی از جمله خوک یا وازلین یا چربی پشم، کاملاً ممزوج شده و به صورت نوعی پماد درآمده‌است که منحصراً به مصرف آرایش و زیبایی می‌رسد و بیشتر برای نرم کردن و خوشبو کردن و خوشرنگ کردن دست و صورت به کار می‌رود.

 

لیست محصولات:

2-صابون شیرالاغ30تومن

3-صابون کلازن 30تومن

4-چاقی گین اپ100تومن

5-پماد ضد درد خشخاش15تومن

6-صابون صندل30تومن

7-ریمل سرصورتی 30تومن

8-ضدافتاب لانسون45تومن

9-ضدافتاب بیودرما 45تومن

10-ریمل اسنس اصلی 150تومن

11-کرم شیرالاغ65تومن

12-کرم شیرگاوایمیجر اصلی45

13-ژل شاخکی اصل55تومن

14-شامپو گیاهی تریاک اصل90تومن

15-کرم گلدن کویین 95تومن

16-سرم ویتامین سی بیواکوا100میل55تومن

17-پودر شپش4تومن

18-پودر زعفران4تومن

19-کرم نقاط بیواکوا68تومن

20-بادی اسپلش45تومن

21-روغن دیسار ارگان68تومن

22-کرم پودر درماکول25 نومن

23-کرم گلدن شاین190تومن

24-ضدافتاب وکالی66تومن

25-ریکا سیاه9تومن

26-کرم تریاک55تومن

27-کرم برغ115تومن

28-کرم ضدلک شمعدانی85 تومن

29-کرم ضدلک یونیک155تومن

30-کرم معجزه قیمت 70تومن

31-شیاف جذبی شاندرمن 120تومن

32-شیاف باشن بزرگ کننده 250تومن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *