پرش به محتوا
خانه » کرم پف مروارید فلور عمده

کرم پف مروارید فلور عمده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

کرم پف مروارید فلور عمده

کرم پف مروارید فلور عمده
کرم پف مروارید فلور عمده

کرم پف مروارید فلور عمده فروشگاه شیک فصل کرم فلور بصورت عمده به مشتری عرضه کرده این محصول دچار صورتی لاغر هستن و تزریق ژل با توجه به صرفه نبودن و مشکلات پوستی به  همراه داشته کرم گونه گذار و پف دهنده مروارید فلور 70 گرمی با داشتن ویتامین E و عصاره موثره مروارید بوده باید بار امتحان رضایت از محصول میگیرید

فروشگاه پخش لوازم ارایشی و بهداشتی قیمت مناسب برای  عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم کارهای مارو در کانال روبیکا دنبال کنید.

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

شماره تماس:09178014824آقای کاظمی جهت سفارش

 

خصوصیات و ویژگی ها

کرم گونه گذار و پف دهنده مروارید فلور 70 گرمی با داشتن ویتامین E و عصاره موثره مروارید یک لایه بردار پوست که پوست شما را لایه برداری میکند. و همچنین باعث از بین رفتن جوش و لک صورت و ان را نرم و لطیف میکند. و طرف مدت دو تا سه هفته 2 درجه پوست شما را روشن تر میکند.

و باعث زیبا تر شدن و شاداب تر شدن چهره شما میگردد کرم گونه گذار و پف دهنده مروارید فلور یک کرم حجم دهنده و سفت کننده و روشن کننده منحصر به فرد می باشد که هم اقایان و هم خانم ها میتوانند به طور همزمان و در طول روز استفاده کنند.

ممکن است به طور طبیعی یا هر دلیل خاص دیگری دچار صورتی لاغر و شکننده باشیم که ما همواره برای رفع این مشکل . دست به دامان انواع وسیله ها و دارو ها شویم .کرم گونه گذار و پف دهنده مروارید فلور که یکمحصول بینظیر می باشد میتواند این مشکل را برای ما اسان کند. و به ما دراین امر کمک کند که صورتی خوش فرم و گونه های پر داشته باشیم.

معرفی محصولات وارد شوید:  کپسول ویتامین ای عمده

و تزریق ژل با توجه به صرفه نبودن و مشکلات پوستی فراوان بعد از تزریق کرم گونه گذار و پف دهنده مروارید فلور میتواند بهترین گزینه باشد. که بتواند صورت لاغر وشکننده ما را ترمیم کند و به ما حس ارامش بخض و رضایتمندی خاصی بدهد. این نوع کرم ها ی برند فلور با حجم 70 گرمی و در کارتنی زیبا وشکیل وکم حجم ساخته شده اند.
نحوه استفاده

در ابتدا و قبل از استفاده از این محصول پوست صورت خود را با یک شوینده ای ملایم تمیز کنید .تا صورت عاری از هرگونه چربی شود .سپس یک لایه ی نازک از روتین را روی پوست خود بمالید تا خوب جذب شود و روزی دو بار این کار انجام گردد تا طی دو دو هفته به تاثیر این کرم پی برد. و تغییرات را در چهره خود حس کرد.
پایان ونگاه کلی

کرم پف مروارید فلور عمده
کرم پف مروارید فلور عمده

از ویژگی های بخصوص و مفید کرم گونه گذار و پف دهنده عبارتند از:

حجم دهنده ی طبیعی و بدون عوارض جانبی
بدون بازگشت قبل
شفاف کننده و روشن کننده
از بین برنده لک های پوستی
حجم 70 گرمی
ساخت فرانسه

لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند.

بسیاری از ما با کوچک ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می شویم به طور کلی لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد.

کرم گونه گذار فلور Fleure Extra Plus Pearl Cream یکی از بهترین محصولات در این زمینه است که علاوه بر چاقی گونه، به دلیل ترکیبات حاوی مواد مغذی، باعث جوانسازی پوست نیز خواهد شد.

معرفی محصولات وارد شوید:  پودر گین اپ ام جی عمده

کرم گونه گذار فلور که از عصاره پودر مروارید و گلیسرین BP و ویتامین E تشکیل شده به عنوان یک لایه بردار نرم عمل کرده و با از بین بردن جوش ها و لک های صورت تان، نرم و لطیف کردن پوست تان

شما را مدت زمان کمی به ایده‌آلتان خواهد رساند.

 

این محصول شگفت انگیز از شرکت فلئور کشور فرانسه برای گونه گذاری و چاق شدن صورت به کار می رود که دارای تاثیر سریع با ماندگاری طولانی می باشد، فروشگاه اینترنتی جامداد برای کسانی که دارای صورت و گردنی لاغر هستند و زیر چشمهایشان گودی دارد کرم گونه گذار و چاق کننده صورت مروارید فلئور FLEURE را پیشنهاد می کند، این محصول که دارای عصاره پودر مروارید، ویتامین B وگلیسیرین BP می باشد علاوه بر فرم دهی پوست صورت و گردن، عمل لایه برداری را نیز انجام داده و بافت های مرده پوست را از بین می برد که سبب جوانسازی، شادابی و تمیز کردن پوست برای تاثیر بهتر کرم می گردد این کرم بدون دانه های شن بوده و لایه برداری را بصورت نرم انجام می دهد و همچنین جوشها و لکه های پوستی را از بین برده و صورت را کاملا روشن، صاف و زیبا می نماید.

کرم گونه گذار فلئور از راه منافذ پوست که با لایه برداری آرام خود آنها را تمیز و پاکسازی کرده، وارد پوست شده و باعث شکسته شدن سلولهای ملانین غیر طبیعی که تغییر یافته اند می شود و در عرض چند روز پوست را زیبا و شفاف کرده و فرمی جذاب و زیبا به صورت می دهد و رطوبت و ویتامین های موجود در این کرم چین و چروک و تیرگی دور چشم را کم کم از بین می برد و خاصیت آنتی باکتریال بودن کرم گونه گذار فلئور مانع نفوذ عوامل مضر به پوست شده و از آن مراقبت می نماید به همین دلیل میتوان از این محصول بصورت کرم روزانه نیز استفاده کرد

معرفی محصولات وارد شوید:  فروش صابون صندل

روش استفاده از کرم گونه گذار فلور

ابتدا پوستتان را به خوبی با آب و صابون شسته و بعد خشک نمایید سپس مقداری از کرم را روی پوست به آرامی مالیده و ماساژ دهید بطوریکه یک لایه ظریف و درخشان روی پوست ایجاد گردد، این عمل را دوبار در روز انجام دهید پس از مدتی کوتاه نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده خواهید کرد.

کرم پف مروارید فلور عمده
کرم پف مروارید فلور عمده

شیراز ویکی پدیا

لیست محصولات:

1-صابون تریاک30تومن

2-صابون شیرالاغ30تومن

3-صابون کلازن 30تومن

4-چاقی گین اپ100تومن

5-پماد ضد درد خشخاش15تومن

6-صابون صندل30تومن

7-ریمل سرصورتی 30تومن

8-ضدافتاب لانسون45تومن

9-ضدافتاب بیودرما 45تومن

10-ریمل اسنس اصلی 150تومن

11-کرم شیرالاغ65تومن

12-کرم شیرگاوایمیجر اصلی45

13-ژل شاخکی اصل55تومن

14-شامپو گیاهی تریاک اصل90تومن

15-کرم گلدن کویین 95تومن

16-سرم ویتامین سی بیواکوا100میل55تومن

17-پودر شپش4تومن

18-پودر زعفران4تومن

19-کرم نقاط بیواکوا68تومن

20-بادی اسپلش45تومن

21-روغن دیسار ارگان68تومن

22-کرم پودر درماکول25 نومن

23-کرم گلدن شاین190تومن

24-ضدافتاب وکالی66تومن

25-ریکا سیاه9تومن

26-کرم تریاک55تومن

27-کرم برغ115تومن

28-کرم ضدلک شمعدانی85 تومن

29-کرم ضدلک یونیک155تومن

30-کرم معجزه قیمت 70تومن

31-شیاف جذبی شاندرمن 120تومن

32-شیاف باشن بزرگ کننده 250تومن

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *