پرش به محتوا
خانه » شامپو سبغ گیاهی

شامپو سبغ گیاهی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شامپو سبغ گیاهی

شامپو سبغ گیاهی
شامپو سبغ گیاهی

شامپو سبغ گیاهی با اساره های گیاهی مثل سبوس برنج،رزماری،سیاه دانه،بابونه،پاپایا،اسطوخودوس،سدر،آویشن،میخک،روغن نارگیل،بادام تلخ،آمله ترکیب شده در در ظرف هلی 120میل پر شدهاین شامپو مناسب برای افراد زیرش شدید دارن مناسب بوده توضیحات بیشتر داخل صفحه مطلع کنید

فروشگاه پخش لوازم ارایشی و بهداشتی مناسب برای  عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم کارهای مارو در کانال روبیکا دنبال کنید.09178014824

شامپو سبغ ضدریزش و تقویت کننده مو

حاوی 12 ترکیبات گیاهی

سبوس برنج،رزماری،سیاه دانه،بابونه،پاپایا،اسطوخودوس،سدر،آویشن،میخک،روغن نارگیل،بادام تلخ،آمله

رفع ریزش مو حتی ریزش مو سکه ای
رشد مجدد مو
رفع موخوره،قارچ و شپش
تقویت کننده پیاز مو
براق کننده
کنترل چربی مو
پرپشت کننده
پیشگیری از سفیدی مو

مناسب بانوان و آقایان

مناسب موی چرب و معمولی

مناسب ریزش مو ناشی از شیمی درمانی،ژنتیکی،هورمونی و غیره

حجم: 120 میل

درمان‌های طبیعی و گیاهی

در سال‌های اخیر محبوبیت پیدا کرده‌اند، زیرا مردم به دنبال جایگزین‌هایی برای محصولات مراقبت از مو هستند. اگر به دنبال یک درمان کاملاً گیاهی برای موهای خود هستید که هم برای موهای چرب و هم برای موهای معمولی مناسب باشد، پس خوش شانس هستید. شامپو سبغ گیاهی فرموله شده با ترکیبی از 12 مواد مفید می باشد که می تواند به رفع نگرانی های مختلف مو کمک کند.
ترکیبات شامپو سبغ

عصاره سبوس برنج: سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها، عصاره سبوس برنج به تقویت ساقه مو، تقویت رشد مو و بهبود سلامت کلی مو کمک می کند.

معرفی محصولات وارد شوید:  ریمل سر صورتی

رزماری: به دلیل خواص محرک خود شناخته شده است، به بهبود گردش خون در پوست سر کمک می کند، رشد مو را تقویت می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین دارای خواص ضد قارچی برای رفع شوره است.

عصاره سیاه دانه: عصاره سیاه دانه سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی است که فولیکول های مو را تغذیه می کند، بافت مو را بهبود می بخشد و باعث رشد مو می شود.

بابونه: دارای خواص تسکین دهنده و آرام بخش است که آن را در رفع سوزش پوست سر و کاهش شوره سر موثر می کند.

پاپایا: حاوی آنزیم هایی است که باعث رفع آلودگی های محیطی از پوست سر می شود. همچنین حاوی ویتامین های A و C است که فولیکول های مو را تغذیه کرده و تارهای مو را تقویت می کند.

اسطوخودوس: اسطوخودوس دارای خواص ضد میکروبی است که می تواند به مبارزه با عفونت های پوست سر کمک کند و باعث سلامت پوست سر شود.

سدر: به تعادل چربی مو کمک می کند و آن را برای موهای چرب مفید می کند. همچنین دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است که می تواند به جلوگیری از عفونت پوست سر کمک کند.

آویشن: روغن آویشن پوست سر را تحریک می کند و گردش خون را تقویت می کند که می تواند به تقویت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش مو کمک کند.

عصاره میخک: عصاره میخک دارای خواص ضد میکروبی است که به حفظ سلامت پوست سر و عاری از عفونت کمک می کند. همچنین گردش خون را در پوست سر بهبود می بخشد و باعث رشد مو می شود.

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم ضد لک صورت
شامپو سبغ گیاهی
شامپو سبغ گیاهی

بادام تلخ: روغن بادام تلخ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که فولیکول های مو را تغذیه می کند. همچنین پیاز مو را تقویت می کند و به مو درخشندگی می بخشد.

روغن نارگیل: روغن نارگیل موها را عمیقا مرطوب و حالت دهنده می کند و از خشکی و موخوره جلوگیری می کند. همچنین ساقه مو را تقویت کرده و درخشندگی سالمی به آن می بخشد.

روغن آملا: روغن آملا به دلیل خاصیت تغذیه کنندگی مو مشهور است. ریشه مو را تقویت می کند، رشد مو را تحریک می کند و به حفظ رنگ طبیعی موهای شما کمک می کند.
طرز استفاده شامپو سبغ

این درمان کاملاً گیاهی برای رفع مشکلات مختلف مو فرموله شده است. می تواند به درمان ریزش مو به دلیل عوامل ژنتیکی، هورمونی و محیطی، مبارزه با شوره سر و شپش، مبارزه با عفونت های قارچی و کاهش سفیدی مو کمک کند. ترکیبی از عصاره ها و روغن های گیاهی با هم برای تقویت پیاز مو، تحریک رشد مجدد مو، تقویت پیاز مو و از بین بردن موخوره و شوره سر کار می کند.

برای استفاده از این درمان گیاهی، آن را روی پوست سر و موهای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید برای مدت زمان مشخصی طبق دستورالعمل روی پوست بماند تا مواد مفید به ساقه مو نفوذ کرده و پوست سر را تغذیه کنند. کاملاً بشویید و با یک شامپو و نرم کننده ملایم ادامه دهید.

شامپو سبغ گیاهی
شامپو سبغ گیاهی

شیراز ویکی پدیا

لیست محصولات:

1-صابون تریاک30تومن

2-صابون شیرالاغ30تومن

معرفی محصولات وارد شوید:  گین اپ ام جی در شیراز

3-صابون کلازن 30تومن

4-چاقی گین اپ100تومن

5-پماد ضد درد خشخاش15تومن

6-صابون صندل30تومن

7-ریمل سرصورتی 30تومن

8-ضدافتاب لانسون45تومن

9-ضدافتاب بیودرما 45تومن

10-ریمل اسنس اصلی 150تومن

11-کرم شیرالاغ65تومن

12-کرم شیرگاوایمیجر اصلی45

13-ژل شاخکی اصل55تومن

14-شامپو گیاهی تریاک اصل90تومن

15-کرم گلدن کویین 95تومن

16-سرم ویتامین سی بیواکوا100میل55تومن

17-پودر شپش4تومن

18-پودر زعفران4تومن

19-کرم نقاط بیواکوا68تومن

20-بادی اسپلش45تومن

21-روغن دیسار ارگان68تومن

22-کرم پودر درماکول25 نومن

23-کرم گلدن شاین190تومن

24-ضدافتاب وکالی66تومن

25-ریکا سیاه9تومن

26-کرم تریاک55تومن

27-کرم برغ115تومن

28-کرم ضدلک شمعدانی85 تومن

29-کرم ضدلک یونیک155تومن

30-کرم معجزه قیمت 70تومن

31-شیاف جذبی شاندرمن 120تومن

32-شیاف باشن بزرگ کننده 250تومن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *