پرش به محتوا
خانه » کوکتل پدیکور برای چی خوبه

کوکتل پدیکور برای چی خوبه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

کوکتل پدیکور برای چی خوبه

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و تک

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

پشتیبان صفحات اجتماعی:09178014824آقای کاظمی

شماره تماس:09031005468آقای کاظمی

بیش از1000قلم جنس خارجی اصل

جهت مشاهده و ثبت سفارش محصولات به کانال در برنامه:>سروش>ایتا< روبیکا>< واتساپ >بپوندید.

رضایت مشتری فروشگاه ارایشی شیک فصل کلیک کنید.

قیمت براساس تعداد هست بیشتر بخر، کمتر پول بده

 

مشخصات

 

 

اب حمام همان کوکتل پدیکور است که فواید بسیاری برای پوست بدن و ناخن ها دارد . استفاده از بمب های حمام به دلیل وجود مواد معدنی مفید پوستی و همچنین روغن های مفید پوستی مانند شی باتر باعث می شود که علاوه بر سلامت پوست ، پوستی نرم و لطیف داشته باشد .

هدف پدیکور حفظ سلامت پا‌هاست و برای این‌که مطمئن شویم پاها و انگشتان پا در وضعیت خوبی قرار دارند، نیاز به پدیکور داریم. مراقبت از پاها به اندازه‌ی مراقبت از پوست و هر بخش دیگری از بدن اهمیت دارد. ما اغلب از مراقبت پای خود غافل می‌شویم. پاهای ما از هر سو ضربه می‌بینند، از تغییر فصل‌ها گرفته تا انجام کارهای روزمره‌ای مثل پیاده‌روی، پوشیدن کفش‌های نا‌مناسب، تعریق و ورزش. این فعالیت‌ها کم کم تاثیر مخرب خود را می‌گذارد و باعث خشکی پوست، بوی بد کفش‌ها که به رشد قارچ پا کمک می‌کند، پینه‌ی پاها، تاول و رشد ناخن به داخل پوست می‌شوند.

مراقبت همیشگی از پاها می‌تواند از بروز عفونت نیز پیشگیری کند. کف پاها از هر جای دیگری در بدن منافذ بیشتری دارند و هنگامی که عرق می‌کنیم، این منافذ باز شده و باکتری‌ها به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده و شروع به رشد می‌کنند. اگر هر چند هفته یک‌بار به پاهای خود رسیدگی کنید، می‌توانید از بروز این مسائل پیشگیری کنید.

معرفی محصولات وارد شوید:  کوکتل پدیکور پودری

استفاده از بمب های حمام یا همان کوکتل های پدیکور، انجام پدیکور را لذت بخش تر می کند کوکتل های پدیکور در رنگ ها، رایحه ها، شکل ها و اندازه های مختلف عرضه شده و حاوی انواع مرطوب کننده و سایر مواد مغذی پوست هستند.

بمب حمام یا کوکتل پدیکور

 

کوکتل پدیکور برای چی خوبه

 

توپک هایی که دست ساز هستند و موقع انفجار جوشان در آب از خود مواد معطر زیادی را پراکنده می کنند که محیط را نیز واقعا خوشبو می کند. این توپک ها حاوی روغن و کره های مخصوصی هستند که نه تنها حس چربی را به آب و پوست پا نمی دهد، بلکه باعث ملایم شدن و نرم شدن پوست هم می شود. از طرفی مواد تشکیل دهنده ی آنها کاملا گیاهی و اکثر حاوی نمک دریایی است و همانطور که می دانید در سم زدایی بدن نقش خیلی مهمی را دارد.

این توپک ها را باید در آب ولرم رها کنید تا بجوشند و با آب ترکیب شوند.

از جمله فواید استفاده از کوکتل های پدیکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فواید و خواص کوکتل پدیکور

 

انتخاب بمب های حمام تا حد زیادی سلیقه ای است اما ما به شما کمک می کنیم که بهترین بمب حمام را انتخاب کنید . بمب های حمام از نظر میزان جوشش و کف ، رایحه و شکل ظاهری با هم متفاوتند.

هرچه میزان جوشش و کف کنندگی بیشتر باشد ، علاوه بر زیبایی بیشتر حوضچه پدیکور ، سفیدی و لطافت پوست شما افزایش خواهد یافت

یک ویژگی مهم برای انتخاب کوکتل های پدیکور رایحه آن است . بمب حمام | کوکتل پدیکور در رایحه های متنوعی در بازار وجود دارد که این رایحه ها باعث می شود که در حین استفاده آرامش ذهنی داشته باشید پس رایحه ای را انتخاب کنید که خوشایندتان باشد.

شکل های متفاوت بمب های حمام صرفا به دلیل جلب رضایت مشتری بوده و در خواص بمب حمام تاثیری ندارد . از شکل های رایج بمب حمام می توان به شکل های توپی ، قلبی و مکعبی نام برد

معرفی محصولات وارد شوید:  کوکتل برای پدیکور پا

آشنایی با روش مصرف کوکتل پدیکور یا بمب حمام

 

بمب های حمام در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و حتی بعضی از آن ها ترکیبات اضافی مثل گلبرگ و یا پولک های تزئینی در کنار مواد اصلی خود دارند. بعضی از بمب های حمام شامل افزودنی های دیگری مثل روغن بادام و روغن نارگیل هستند که برای سلامت پوست مفید می باشد. اگر پوست خشکی دارید از بمب های حمام حاوی روغن ها استفاده کنید تا به افزایش رطوبت پوستتان کمک کند.

بمب های حمام می توانند شامل افزودنی های متنوعی باشند از جمله:

عصاره های طبیعی مثل اسطوخودوس، بابونه و رز: این عصاره ها تنها برای خوشبو شدن بمب حمام نبوده، بلکه ذهنتان را آرام و شما را سر حال تر می کند.

روغن های مغذی و نرم کننده ی پوست مثل روغن بادام، روغن نارگیل، روغن درخت شی و کره کاکائو: این ترکیبات برای پوست های خشک بسیار مفید هستند.

ترکیبات تزئینی مثل پولک های تزئینی یا گلبرگ ها، که روی سطح آب پخش می شوند، برای زیبایی و آرامش بیشتر استفاده می شود.

انواع نمک ها و رس ها، و گیاهان پودر شده نیز گاهی در بمب های حمام استفاده می شوند. که به نرم و مرطوب شدن پوست و تغذیه ی آن کمک می کند.

بمب حمام را درون یک دستمال بپیچید. اکثر بمب های حمام دارای گلبرگ های زینتی و معطر و یا پولک هایی هستند که در آب حل نمی شوند و بهتر برای راحتی کار خود و اینکه این پولک ها بعد از حمام کردن به وان نچسبد ، بمب حمام را درون یک دستمال قرار دهید تا پولک ها را به خود جذب کند.

معرفی محصولات وارد شوید:  کوکتل پدیکور از کجا بخرم

نیازی نیست که حتما از تمام بمب استفاده کنید و می توانید با توجه به میزان آب ، بمب حمام را به تکه های کوچکتر تقسیم کنید و سپس از آن استفاده کنید. در نظر داشته که حداکثر بمب را چهار قسمت کنید تا بیش از حد خرد و پودر نشود

جکوزی پا و یا یک ظرف مناسب را پر از آب کنید. عمق آب و درجه حرارت آن را مطابق میلتان تنظیم کنید.

بمب حمام را درون جکوزی پا و یا ظرف پر از آب بیاندازید. به محض اینکه بمب را درون آب انداختید، شروع به جوشیدن و تشکیل حباب می کند. در ادامه، بمب به چند قسمت تقسیم خواهد شد و روغن ها، نمک ها و عصاره های داخل آن، در آب آزاد خواهند شد.

استفاده صحیح از کوکتل حمام

 

درجه حرارت آب را باتوجه به سلیقه خودتان تنظیم کنید و توجه داشته باشید که بمب های حمام در آب گرم جوشش بهتری دارند

به محض تماس بمب با آب شروع به جوشش میکند و تمام املاح معدنی و شی باتر آن در آب حل می شود

شما می توانید درون وان دراز بکشید و یا آن قسمت از بدنتان را که می خواهید پوستش لطیف شود را درون آب قرار دهید و مطمءن باشید که نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد

توصیه ما این است که قبل از سرد شدن آب از آن خارج شوید تا از چروک شدن پوستتان جلوگیری شود.

بهتر از بعد از استفاده از بمب حمام دوش بگیرید چرا که پوست شما چرب شده و با دوش گرفتن این چربی های سطحی برطرف خواهد شد.

جهت سفارش کوکتل پدیکور عمده و تک به شماره زیر تماس بگیرید.

محصولات ارایشی و بهداشتی موجود هست با ما در ارتباط باشید

09178014824

کوکتل پدیکور اور
کوکتل پدیکور اور

 منبع:ویکی پدیا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *