پرش به محتوا
خانه » طرز استفاده از صابون ابرو اسنس

طرز استفاده از صابون ابرو اسنس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]

طرز استفاده از صابون ابرو اسنس

طرز استفاده از صابون ابرو اسنس
طرز استفاده از صابون ابرو اسنس

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و تک

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

پشتیبان صفحات اجتماعی:09178014824آقای کاظمی

شماره تماس:09031005468آقای کاظمی

بیش از1000قلم جنس خارجی اصل

جهت مشاهده و ثبت سفارش محصولات به کانال در برنامه:>سروش>ایتا< روبیکا>< واتساپ >بپوندید.

رضایت مشتری فروشگاه ارایشی شیک فصل کلیک کنید.

قیمت براساس تعداد هست بیشتر بخر، کمتر پول بده

 

 

مشخصات

 

داشتن ابرو های پرپشت و خوشحالت یکی از ویژگی هایی هست که میشه گفت تمام خانم ها به دنبال آن هستند. داشتن یک آرایش چشم زیبا یکی از چیزهایی است که در زیبایی خانم ها تاثیر به سزایی دارد. ابروهای پر پشت صورت را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد. اگر شما جزو کسایی باشید که قبلا از صابون ابرو اسنس 46 میل استفاده کرده باشید از ویژگی های اون آگاه هستید و اگه استفاده نکرده باشین امروز در شیک رو قراره این محصول جذاب رو بهتون معرفی کنم.

یکی از ملاک های یک آرایش جذاب و طبیعی داشتن ابروهایی خوش فرم است. خیلی از خانم ها از کارهای لیفت ابرو استفاده می کنند که هزینه بر است و شاید در توان همه نباشد. ما امروز در شیک رو میخوایم یه پیشنهاد مقرون به صرفه به شما بکنیم. شما با استفاده از صابون لیفت ابرو اسنس که دارای ویتامین E ، روغن نارگیل و گلیسیرین و مواد آنتی باکتریال می باشد ، تمامی موادی که ابروهای شما نیاز دارند رو یک جا استفاده می کنید.

معرفی محصولات وارد شوید:  صابون زردچوبه قیمت ارزن

این محصول پس از استفاده کامل روی ابروهای شما جذب میشه و هر حالت و فرمی که دوس داشته باشید می تونید با برس صابون به ابروهای خودتون بدید. این محصول کاملا بی رنگ است و روی ابرو به صورت بی رنگ قرار می گیرد و اصلا رنگ ابروها تغییر نمیکند. همچنین این محصول به دلیل دارا بودن رزماری در ترکیبات خود باعث تقویت و پرپشت شدن ابروها می گردد.

این محصول کاملا اورجینال بوده ودارای لیبی وزارت بهداشت می باشد و تا سال 2023 نیز انقضا دارد و یک محصول فوق العاده عالی و اورجینال است.

برای استفاده از صابون ابرو اسنس اصلی باید ابتدا صورت خود را کاملا تمیز کنید و اگه از قبل آرایشی روی ابروها دارید کاملا تمیز کنید. سپس مقدار کمی برس صابون را نمدار کنید ( زیاد نمدار کردن برس باعث رقیق شدن زیاد صابون ابرو می شود و آن ویژگی خودش رو از دست می دهد) .سپس جلوی آینه باستید و فرچه را در جهت رویش موهای ابرو روی آنها به سمت بالا و همچنین به سمت خارج بکشید، این کار را بر روی هردو ابرو چندبار انجام داده و پس از آن کمی منتظر باشید تا صابون بر روی تار موهای ابرو خشک گردد و از لیفت طبیعی ابروها لذت ببرید. در پایان روز و یا در زمان هایی که دیگر نیاز به آرایش خود ندارید میتوانید به راحتی با شستن صورت ابروهای خود را تمیز کنند.

طرز استفاده از صابون ابرو اسنس
طرز استفاده از صابون ابرو اسنس

منیع:از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *