پرش به محتوا
خانه » خرید گین اپ صورت

خرید گین اپ صورت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 2.5]

خرید گین اپ صورت

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و تک

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

پشتیبان صفحات اجتماعی:09178014824آقای کاظمی

شماره تماس:09031005468آقای کاظمی

بیش از1000قلم جنس خارجی اصل

جهت مشاهده و ثبت سفارش محصولات به کانال در برنامه:>سروش>ایتا< روبیکا>< واتساپ >بپوندید.

رضایت مشتری فروشگاه ارایشی شیک فصل کلیک کنید.

قیمت براساس تعداد هست بیشتر بخر، کمتر پول بده

خرید گین اپ آرین
خرید گین اپ آرین

کرم گلدن کویین: قیمت 80000

چگونه پماد خشخاش بخریم:قیمت15000

پشتیبانی:09178014824

خرید قرص گین آپ صورت چاق کننده و پر کننده صورت به شرط اصل حک شده ترکیه ، یکی از پر فروش ترین محصول کشور ترکیه و ایران، تولید شده از بهترین میوه های استوایی با بهترین کیفیت و بدون هیچ گونه عوارض، دوستان برای اطلاعات بیشتر راجب به این محصول و همچنین خرید آن لطفا مطلب زیر را تا انتها مطالعه کنید گین اپ صورت

یکی از معروف ترین شرکت های حال حاضر کشور ترکیه میباشد ، این شرکت با تولید انواع مکمل های ورزشی ، افزایش وزن ، مولتی ویتامین ها ، و مکمل های غذایی برای کودکان و بزرگسالان مشغول فعالیت میباشد. و اما این بار در این مطلب میخوایم در مورد قرص چاقی صورت گین آپ با همدیگه صحبت کنیم…

قرص گین اپ صورت  : بی شک یکی از مهمترین عامل در جذابیت ظاهری ،داشتن صورت پر یا همون تپل و با نشاط میباشد ، خیلی از افراد به دلایل گوناگون مانند ژنتیک ، ورزش های سنگین ، افزایش سن و غیره جذابیت و پر بودن و یا به اصطلاح هیدراته بودن پوست خود را از دست میدهند ولی جای هیچ نگرانی نیست و با مصرف فقط یک دوره از این محصول میتوانید اون صورت پر بودن خود را به دست بیارید..

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم کراتینه مو

قرص گین آپ صورت مشخصات :

 

ساخت : کشور ترکیه

 

تعداد در بسته : 60 عدد

 

مدت زمان استفاده هر بسته : یک ماهه روزی دو عدد

 

کارایی : چاقی صورت بدون تاثیر بر روی بدن

 

مناسب برای : +18 سال

 

یکی از خواص بی نظیر این محصول این است که فقط بر روی صورت موثر است و صورت را پر و چاق میکند و د موارد نادر و به دلیل کمبود ویتامین D در بدن ممکن است 10 % بر روی بدن هم تاثیر بگذارد که این مورد بسیار نادر میباشد.

برای نتیجه گرفتن از این محصول معمولا یک دوره یک ماه و استفاده دو عدد قرص در روز کافی میباشد و صورت شما را پر و زیبا میکند ، ولی برای مطمئن شدن از نتیجه و رسیدن به حد نیاز بهتره که دو دوره از این محصول استفاده شود به طوری که در دوره اول روزانه دو عدد قرص قبل از صبحانه یک عدد و بعد از شام یک عدد استفاده شود و در دوره دوم روزانه فقط یک عدد از محصول استفاده شود.

خیر نیاز نیست چیز دیگه ای استفاده شود ، ولی دوستانی که وقت و زمان بیشتری دارند و میخواهند نتیجه بهتری بگیرند من چند مورد از محصولاتی که میتوانید طی مدت استفاده از این محصول رو تست کنید رو معرفی میکنم، استفاده از پودر جوانه گندم روزانه ، استفاده از ژل استفاده از آب فراوان در طول روز و یا استفاده از آب هویج میتواند در نتیجه دهی محصول تاثیر بسزایی بگذارد.

وقتی اسمی از قرص میشه خیلی از افراد نگران عوارض حین مصرف و یا بعد از مصرف محصول هستند که آیا مشکل ساز هست یا خیر، کار خوبی که شرکت گیناپ برای محصولات خود انجام داده شفاف سازی ترکیبات محصول هست که به راحتی میتوانید ترکیبات محصول رو ببینید و معمولا ترکیبات آن از ویتامین های مورد نیاز جهت پر شدن صورت و پرتئین و یک سری اسید آمینه تولید شده است که در ادامه مطالب به ترکیبات این محصول بیشتر اشاره شده است.

معرفی محصولات وارد شوید:  خرید کرم گلدن شاین اصل عمده
چاقی گین اپ
چاقی گین اپ

 

ضد پیری و چروک: به دلیل وجود امگا 3 و 6 و 9 در این محصول ، کمبود آن ها  عامل اصلی ایجاد چروک و پیری زود رس پوست میباشد ، پس این محصول علاوه بر چاق کننده صورت ضد چین و چروک و کاهش روند پیری پوست میباشد و با استفاده از آن میتوانید طراوت را در پوست خود احساس کنید.

تقویت سیستم ایمنی و روده ها : این محصول به دلیل وجود فیبر بالا و ویتامین C و E پلاس سیستم ایمنی بدن شما را به حد زیادی تقویت میکند و سبب کاهش مشکلات روده ای از جمله یبوست و نفغ معده در افراد دارای مشکلات روده ای میشود. ولی در صورتی که از مشکلات معده شدید رنج میبرید ، این محصول را به شما پیشنهاد نمیکنیم.

چاق کننده صورت بدون تاثیر بر روی بدن: یکی از اصلی ترین خواص قرص گین آپ صورت ، پر کردن و یا به اصطلاح تپل کرده صورت در مدت زمان کوتاهی میباشد این محصول به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که در آن به کار رفته سبب فقط باعث چاق شدن صورت میشود و تاثیری بر روی بدن ندارد.

گیاهی هست یا شیمیایی : توجه داشته باشید از اونجایی که میدانید تقریبا همه ی داروها بر پایه مواد شیمیایی تولید شده اند ، بخصوص قرص ها و کپسول ها و عوارضی ،هم مطمئنا دارند،  اما محصول شرکت گین آپ  همه ی محصولات خود را بر پایه گیاهی  و طبیعی تولید میکند و در ترکیبات این محصولات از عصاره 12 نوع میوه استوایی استفاده کرده است.

بدون عوارض جانبی : خیلی از افراد نگران عوارض جانبی محصول هستند، ولی باید این نکنه مد نظرتون باشه که محصول هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و کاملا گیاهی میباشد و پایه اصلی محصول غلات و ویتامین ها میباشد ، فقط دوستانی که طبع گرمی دارند میتوانند در طول روز از خاکشیر برای متعادل سازی دمای بدنشون استفاده کنند.

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم پودر گاش اصل

منع مصرف از این محصول را دارند . مگر مشورت با پزشک معالج

به دلیل ترکیبات کاملا گیاهی این محصول تا الان هیچ گونه عوارضی برای این محصول ثبت نشده است فقط اگر طبع گرمی دارید به دلیل استفاده از گیاهان طبع گرم در این محصول ( میوه های استوایی ) سعی کنید همراه محصول از خاکشیر و یا تخم شربتی استفاده کنید تا طبع بدن شما گرم نشود.

خرید گین اپ آرین
خرید گین اپ آرین

نحوه مصرف قرص گین آپ صورت :

 

همونطور که در بالا توضیح دادیم درون هر قوطی 60 عدد قرص به صورت کنسانتره وجود داره. و روزی دوبار هر بار یک عدد قرص بعد از صبحانه به فاصله نیم ساعت و یک عدد قرص به فاصله نیم ساعت قبل از شام مصرف شود . و ترجیحا سعی شود قبل از خواب از قرص مولتی ویتامین ایرانی و یا خارجی برای بهبود نتیجه مصرف این محصول استفاده شود.

نکته 1 : برای نتیجه دهی بهتر ، سعی کنید وعده های غذایی منظم و پر از پرتئین داشته باشید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 نکته 2 : برای نتیجه دهی بهتر و عالی تر بهتر است دو الی سه دوره از محصول استفاده شود به طوری که دوره اول روزی دو عدد و دوره دوم روزی یک عدد و بعد استفاده از محصول قطع شود. و سعی کنید به یک بار مصرف آن را قطع نکنید .

نکته 3 : دوستانی که بدن لاغری دارند میتوانند همزمان با مصرف کردن قرص چاقی صورت گین اپ از قرص قرص گین اپ  چاقی بدن هم مصرف کنند.

همچنین پودر گین آپ (چاقی کل بدن )هم برای دوستانی که علاقه به استفاده پودر را دارند هم موجود میباشد.

منبع:ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 2.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *