پرش به محتوا
خانه » خرید کرم گوری

خرید کرم گوری

خرید کرم گوری

خرید کرم گوری
خرید کرم گوری

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و تک

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

شماره تماس :09178014824آقای کاظمی

 

بیش از1000قلم جنس خارجی اصل

جهت مشاهده و ثبت سفارش محصولات به کانال در برنامه:>سروش>ایتا< روبیکا>< واتساپ >بپوندید.

رضایت مشتری فروشگاه ارایشی شیک فصل کلیک کنید.

قیمت براساس تعداد هست بیشتر بخر، کمتر پول بده

 

 

کرم و صابون گوری -اصل Goree Cream

اگر قبلا از کرم های زیادی استفاده کرده اید و از اثر بخشی آنها چندان راضی نبوده اید پیشنهاد میکنیم کرم گوری را به همراه صابون آن تست و امتحان کنید. تقریبا همه مصرف کننده های این کرم از آن راضی هستند و پس از استفاده آن را به دوستان و فامیل های خود پیشنهاد میکنند و همین کیفیت بالا باعث شهرت آن شده است. گوری شامل یک عدد کرم به شکل کاسه ای است و همچنین یک عدد صابون متعلق به آن همراه بسته ارائه میشود که برای شستن کرم بعد از استفاده از کرم از آن استفاده میشود. کرم گوری Goree از میوه گیاه پاپایا تولید شده است و عکس آن هم بر روی صابون و هم بر روی قوطی کرم درج شده است.

اگر قبلا از کرم هایی استفاده می کرده اید که چندان تاثیر گذار نبوده است پیشنهاد میکنیم کمی درباره ی گوری تحقیق کنید و بعد با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از آن کنید. طرز استفاده ازاین کرم راحت است و میتوان شب قبل از خواب کمی از کرم را به پوست زده و صبح با صابون آن شست. در طول روز نیازی نیست از کرم اسفاده شود.

 

کرم گوری، یک کرم گیاهی فوق العاده مناسب خانم ها و آقایان نیز می باشد.

محصول عرضه شده در این پکیج شامل یک عدد کرم گوری اصل به همراه صابون آن می باشد.

کرم گوری اصلی نیز شامل عصاره گیاه معروف و دارویی آلوئه ورا و همچنین میوه آواکادو بوده که خواص همین گیاهان نشان دهنده طبیعی و گیاهی بودن آن می باشد.

این کرم توسط فروشگاه های معروف جهانی مانند آمازون و علی بابا هم به فروش میرسد و طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

1-پخش شیاف ماریانا قیمت15000تومان

2-کرم ترک پا بیولیدی عمده قیمت12000تومان

3-کررم شیر گوسفند اصل قیمت 45000تومان

4-پخش کرم معجزه قیمت 90000تومان

5-صابون صندل قیمت 17000تومان

6-کرم گلدن کویین قیمت 65000تومان

7- قیمت کرم معجزه و صابون صندل قیمت 120000تومان اصلی

11- قیمت ماسک حبابی بیوآکوا قیمت 60000تومان

 12- خرید صابون 17000تومان

 13-خرید شامپو سبغ قیمت15000تومان

 14-خرید کاندوم کاپوت ۳ عددی قیمت15000تومان

 15-خواص صابون زردچوبه مکس قیمت 5000تومان

 16-صابون ابرو اسنس خوبه؟ قیمت 8000تومان

17-با هزاران محصولات جدید با قیمت باور نکردنی

خرید کرم گوری
خرید کرم گوری

همانطور که مشاهده مینماید این هولوگرام ها شبیه برچسب های کاغذی بوده روی کرم و صابون گوری چسبانده میشود. قیمت هر عدد از این برچسب ها فقط 200 تومان است. کرم و صابون گوری چه اصل و چه تقلبی هیچ کدام دارای برچسب اورجینال نمی باشد پس تشخیص اصل بودن آن بر اساس این هولوگرام ها کاملا اشتباه است. حتی کارخانه تولید کننده گوری نیز چنین برچسبی را هیچ وقت بر روی محصولات خود نچسبانده است.

کرم گوری اصل دارای یک پلمپ پلاستیکی است که دور کرم را به صورت کامل پوشانده است. روی این پلمپ پلاستیکی همان توضیحاتی که روی جعبه درج شده است چاپ شده و همچنین نام و یا کلمه گوری که بر روی قوطی آن وجود دارد به صورت برجسته است و همچنین تمامی نوشته های زیر قوطی کرم اصلی به صورت برجسته کاملا مشخص است.

علاوه بر گیاه پاپایا که در گوری استفاده شده است حاوی عصاره آلوئه را هم می باشد، عصاره گیاه آلوئه ورا یکی از مهمترین موادی است که کارخانجات معتبر و شناخته شده مواد آرایشی جهان، از آن برای افزایش خاصیت تاثیر مواد بر روی پوست استفاده می کنند عصاره گیاه آلوئه ورا و آواکادو در این کرم گوری، نقش مهمی در افزایش لطافت و درخشندگی پوست دارد. که پس از مدتی استفاده آثار مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

قابل ذکر است که شرکت گوری با توجه به گسترش نسخه های تقلبی این کرم برای جلوگیری از کلاه برداری ها، قسمت مربعی رنگ طلایی  پاین تصویر را با شکل و طرح جدیدی ارائه کرده است. این کرم هواداران زیادی در بین خانم ها و آقایان در سرتاسر جهان دارد.

معرفی محصولات وارد شوید:  خرید کوشن توز

پکیج کرم گوری به همراه صابون آن ارسال خواهد شد. و نحوه استفاده از کرم گوری به روش زیر پیشنهاد میگردد:

معمولا دو بار در روز استفاده کنید، ابتدا صورت خود را شسته و مقداری از کرم گوری بر روی آن بمالید، پس از دو تا سه ساعت و یا هرزمان که خواستید با استفاده از صابون گوری صورت خود را بشویید. در مدت کوتاهی شاهد اثرگذاری کرم گوری خواهید بود. توجه نمایید که از ماساژ دادن و مالش زیاد پوست خودداری کنید.

اگر به دنبال یک کرم خیلی عالی برای پوست خود میباشید که لک ها را از بین برده و پوست شما را روشن کند، و همچنین جای جوش ها را از بین ببرد حتما اسم نام این کرم را شنیده اید. این کرم که به همراه صابون عرضه شده، سالهاست که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر قبلا از این کرم استفاده کرده اید قطعا از وجود نسخه های تقلبی آن اگاه هستید. ولی اگر از مشتری های جدید این کرم هستید دقت کنید که همراه یک کرم اصل را به سختی میتوان پیدا کرد و اصالت آن را تشخیص داد. گوری کرم دارای انواع تقلبی فراوان بوده که در زمان خرید سعی کنید از فروشگاه های معتبر کرم گوری را تهیه کنید.

تفاوت صابون گوری اصل با صابون تقلبی:

اگر در تصاویر مربوط به صابون ها دقت کنید متوجه رنگ سفید آنها خواهید شد، اما اینکه تفاوت صابون تقلبی با صابون اصلی چیست و روش تشخیص آنها به چه صورت است به طور خلاصه باید گفت صابون گوری اصل دارای رنگی سفید رنگ همانند عکس ها است، ولی نوع تقلبی آن به رنگ زرد کرم و کوچکتر از این صابون بوده که جنس آن خیلی خشک و شکننده است البته کلمه گوری روی هردو نوع هک شده است. با اینکه از این صابون برای شستن کرم استفاده میشود اما باز هم اصل بودن آن مهم است و در زمان خرید پکیج گوری به آن دقت کنید.

در داخل قوطی کرم گوری یک برگ کاتالوگ وجود دارد، اگر به آن نگاهی انداخته باشید ممکن است به نوعی کرم با شکل تیوپ برخورد کرده باشید که فکر کنید کرم گوری تیوپی است، درحایلکه تصویر فوق مربوط به ژل آبرسان گوری است و به دلیل عدم استقبال تاکنون عرضه نشده است. این آبرسان معمولا در مناطق خیلی خشک کاربرد داشته که پوست دچار خشکی زیاد میشود.

عده ای از فروشندگان به همراه کرم و صابون گوری محصولات اضافه دیگری مانند پماد یا کپسول و… به مشتری عرضه میکنند، دقت نمایید هیچ کدام از محصولات فوق از شرکت تولید کننده گوری نبوده و همانطور که مشاهده میکنید بر روی آنها هیچ اسمی از گوری درج نشده است و معمولا این گونه مکمل ها را بر روی پکیج های تقلبی میگذارند تا کمی تاثیرگذار شوند. پکیج کرم گوری اصل فقط از خود کرم به اضافه صابون همان مارک می باشد و نیازی به هیچ مکمل و پماد اضافه ای ندارد.

شرکت گوری با توجه به گسترش انواع تقلبی آن حدود یک سالی است که طرح قسمت طلایی رنگ و حرف Gروی قوطی کرم را کمی تغییر داده است تا متقلبین نتوانند دوباره تقلبی آن را تولید کنند. روی قوطی کرم قبلا قسمت طلایی رنگ پایین آن به شکل مربعی بود که تقلبی مشابه آن بسیار گسترش پیدا کرد، اما اینک کرم گوری اصل را فقط و فقط ماشبه تصاویر زیر تهیه کنید و قسمت طلایی به حالت موج شده است.

کرم گوری

سوالهای برخی از مشتریان درباره گوری و پاسخ به آن:

  1. تفاوت کرم گوری اصل و تقلبی چیست؟ تقریبا برای افرادیکه تازه با گوری آشنا شده اند امکان تشخیص وجود ندارد، فقط باید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید

  2. چه مدت طول خواهد کشید تا کرم گوری تاثیرگذار شود؟ بستگی به نوع پوست شما دارد ولی معمولا بعد از یک هفته به خوبی نتایج آن آشکار میشود

  3. تا چه زمان باید از گوری استفاده کنیم؟ بر اساس نوع پوست شما این زمان متفاوت است

  4. بهترین زمان استفاده از گوری کی است؟ شب و قبل از خواب، صبح با صابون شسته شود

  5. آیا در زمان بارداری میتوان از گوری استفاده کرد؟ پیشنهاد نمیشود

  6. آیا آقایان هم میتوانند از کرم گوری استفاده کنند؟ بله

  7. بغیر از صورت برای بقیه قسمت های بدن هم میتوان استفاده کرد؟ برخی از صابون گوری برای همه قسمت های بدن استفاده میکنند

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم تریاک و صابون تریاک اصل

رنگ کرم گوری اصل چه رنگی است؟

برخی از افرادیکه اقدام به تهیه گوری از فروشگاه های مختلف به صورت متعدد کرده اند هربار شاهد کرم هایی با رنگ های متفاوت بوده اند که به عنوان اصلی به آنها عرضه شده است.

کرم گوری اصل فقط و فقط به رنگ سبز است، هیچ نوعی از این کرم که اصل بوده و به رنگ های شیری، سفید و… باشد قابل تایید نیست. برای اثبات رنگ سبز بودن نوع اصلی آن میتوانید به برگ کاتالوگ موجود در بسته کرم مراجعه کنید، شرکت هایی که با تقلب کرم گوری را ساخته اند فراموش کرده اند که کاتالوگ را تغییر داده و رنگ کرم در کاتالوگ نوع تقلبی هم به رنگ سبز است که هیچ شباهتی به خود کرم تقلبی هم ندارد.

از مصرف کرم های گوری تقلبی به رنگ سفید پرهیز کنید. در تصویر زیر رنگ سبز کرم تاحدودی مشخص است.

گوری عرضه شده در این فروشگاه کاملا اصل بوده و میتوانید در صورتیکه هرگونه سوالی درباره این کرم دارید در بخش دیگاه ها درج نمایید.

رنگ کرم گوری اصل و نحوه تشخیص کرم اصل از تقلبی

با توجه به اینکه انواع نمونه های گوری تقلبی در کنار اصلی آن در بازار وجود دارد ما مشخصات کرم اصل را تا حدودی برای شما شرح می دهیم، تمامی کرم های گوری هم اصل و هم تقلبی دارای پلمپ دور قوطی هستند، از آنجایی که ما فقط نمونه اصلی را در اختیار داریم پلم یکی از آنها را باز کرده ایم و عکس آن را در زیر میتوانید مشاهده کنید. همانطور که در تصویر مشخص است رنگ کرم گوری اصلی نیز سبز است، البته این بدان معنا نیست که هر کرمی که رنگ آن سبز بود (Goree) اصلی است بلکه این نشانه ( سبزرنگ بودن) تنها یکی از نشانه ها و مراحل اولیه تشخیص اصل بودن آن است. دومین مشخصه اصل بودن آن رایحه خود کرم است. رایحه گوری تقریبا شبیه به رایحه یک گل می باشد که در کرم های تقلبی این رایحه یا وجود ندارد یا رایحه ای متفاوت است. البته تشخیص از روی رایحه نیازمند این است که بارها کرم اصل از تقلبی را کنار هم مقایسه کرده باشید.

یکی دیگر از مشخصاتی که میتوان به آن اشاره کرد سفت بودن خود کرم است که کرم اصلی سفت تر از نمونه های تقلبی است به نحویکه در زمان استفاده باید نون انگشت را روی کرم بمالید و بعد دوباره نوک انگشت را روی پوست خود مالش دهید. در کرم های تقلبی به محض فشار دادن انگشت بر روی سطح کرم انگشت شما در آن فرو میرود ( البته در فصل گرما و تابستان طبیعی است که کمی کرم نرم تر شود اما باز هم در هوای مشابه گوری تقلبی نرم تر از اصلی است).

برخی ادعا میکنند که تشخیص گوری از روی قطوی آن امکان پذیر است، دوست، مشتری و هم میهن عزیز همینجا ما به شما اعلام میکنیم که امکان تشخیص اصل بودن به هیچ وجه از روی قوطی کرم امکان پذیر نیست چراکه نمونه های تقلبی از آن اخیرا مشاهده شده است که جعبه ها تا حدود زیادی به هم شباهت دارند. در نتیجه پیشنهاد میکنیم حتما از فروشگاه معتبر اقدام به تهیه کرم اصل کنید. کافیست یک بار کرم را تهیه کنید و بعد که مطمئن شدید 100% کرم اصل است مجدد میتوانید با خیال راحت خرید کنید.

اگر قبلا از کرم دیگری استفاده میکرده اید و از آن رضایت نداشتید و حال میخواهید کرم خود را تغییر دهید بهتر است حداقل یک الی دو هفته بین استفاده از هر دو کرم زمان بگذرد تا تاثیرات کرم قبلی از بین برود. اگر در شب از این کرم استفاده میکنید در روز میتوانید از کرم های دیگری که قبلا مثلا به عنوان ضد آفتاب یا مرطوب کننده استفاده میکرده اید استفاده کنید.

خرید کرم گوری
خرید کرم گوری

برخی از مشخصات این محصول پاکستانی:

  • نام کرم: گوری Goree

  • محتویات پکیج: کرم اصل + صابون

  • نوع قوطی کرم: کاسه ای

  • کشور سازنده: پاکستان

  • مصرف کننده: خانم ها و آقایان

  • وزن کرم با قوطی: 33G

  • وزن خالص کرم: 15G

  • مدت استفاده از هر قوطی: 2 ماه ( 60 روز)

  • رنگ: کرم سبز / رنگ قوطی سفید

  • زمان تاثیر گذاری اولیه: 7 الی 10 روز

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم و صابون صندل

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با این کرم برای بیماران خاص باید مطرح کرد این است که اگر بیماری خاصی دارید و یا حتی اگر باردار هستید قبل از استفاده حتما با پزشک خود مشورت کنید و همچنین قبل از استفاده تست حساسیت انجام دهید.

آیا به همراه کرم گوری یک کرم پمادی دیگر هم عرضه میشود؟

خیر، کرم گوری فقط به همراه صابون همین شرکت عرضه میگردد، برخی فروشگاه ها به همراه این محصول یک کرم دیگر که هیچ ربطی به شرکت گوری ندارد را ارائه میکنند در حالیکه کرم فوق نه تنها هیچ اسم و علامتی از برند گوری ندارد بلکه معمولا به همراه کرم های تقلبی عرضه میشود تا تاثرگذار شود و مشتری متوجه تقلبی بودن کرم نشود.

خرید کرم گوری
خرید کرم گوری

کرم گوری بهتر است یا کرم های دیگر مانند کنزه و فائزه؟

اگر قبلا از کرم های دیگر استفاده کرده اید و یا نام آنها را شنیده اید و این سوال برای شما مطرح شده که کدام بهتر است به طور خلاصه میتوان گفت که حتما اطلاع دارید که کار و عملکرد این کرم ها کاملا یکسان است و تنها کمی در مواد تشکیل دهنده با هم متفاوت هستند. اما اینکه کدام یک بهتر است به عوامل مختلی مانند شرایط پوستی مصرف کننده بستگی دارد. ممکن است برای یک نفر کرم گوری بیشتر تاثیر گذار باشد و برای شخص دیگری کرم فائزه تاثیرگذاری بهتری داشته باشد.

اما در بین افرادیکه همه یا تقریبا چند کرم از این گروه را تست کرده اند طرفداران گوری به مراتب بیشتر هستند و آن را تاثیرگذارتر و همچنین بهتر می دانند. مصرف کنندگان گوری بسیار بیشتر از دیگر کرم ها است و این فقط به دلیل کیفیت بالای آن است. حتی بسیاری از عطاری ها هم از این کرم برای تولید فرآورده های خود استفاده میکنند.

مصرف گوری را تا چه مدت باید ادامه دهیم؟

این سوالی است که برای برخی افراد که مدت کوتاهی است از این کرم استفاده میکنند و یا میخواهند آن را تهیه کنند پیش می آید. گوری که کار اصلی آن از بین بردن لک ها، جوش ها، تیرگی و آکنه صورت است طرفداران آن بسیار زیاد است، اما اینکه چه مدت باید از آن استفاده کنید بستگی به پوست شما و مواردی از قبیل مثلا نوع جوش ها و یا تیرگی ها دارد. گاهی جوش ها در اثر سن  بلوغ ایجاد میشود که پس از مدتی استفاده از این کرم به خوبی رفع میگردند. و یا در تیرگی های پوست که ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند ژنتیکی، آلودگی هوا و… باشد مدت زمان های متفاوتی باید استفاده کرد.

علاوه بر این خصوصیات ژنتیکی هر فرد متفاوت است، مثلا ممکن است شخصی بعد از دو هفته کرم را کنار بگذارد و دیگر شاهد جوش و لک های پوستی نباشد و یا شخص دیگری نیاز باشد مدت بیشتری از آن استفاده کند. در نتیجه استفاده از گوری را تا زمان رسیدن به نتیجه دلخواه ادامه دهید.

آیا آقایان هم میتوانند از این کرم استفاده کنند؟

با اینکه بیشتر مصرف کنندگان Goree را خانم ها تشکیل می دهند اما برخی آقایان هم که به پوست خود اهمیت میدهند از آن استفاده میکنند. دقت نمایید که استفاده از آن در آقایان مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا اثرات و تاثیرات کرم آشکار شود، مثلا اگر در خانم ها بعد از 7 تا 10 روز بتوان تاثیرات آن را مشاهده کرد، در آقایان به دلیل اینکه مقاومت پوست آنها بیشتر است ممکن است این زمان به 15 روز و یا بیشتر هم برسد. روش استفاده آن در خانم ها و آقایان کاملا شبیه به یکدیگر است و آقایان هم میتوانند مثل خانم ها از کرم گوری اصل استفاده کنند.

طرز نگهداری از کرم و صابون گوری:

بعد از اینکه کرم را تهیه کردید و درب آن را برای استفاده باز کردید نیازی نیست حتما آن را در یخچال نگه داری کنید، اما دقت داشته باشید که قوطی آن را در معرض تابش نور مستقیم آفتاب نگذارید. همچنین بعد از هربار استفاده از صابون کف دور صابون را کامل شسته و بعد در جای خشک و مخصوص صابون و یا یک ظرف یکبار مصرف یا پلاستیکی نگهداری کنید. در تابستان اگر دمای هوای محل نگهداری کرم خیلی گرم است میتوانید آن را درون یخچال نگهداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *