پرش به محتوا
خانه » خرید شمع گوش ارزان عمده

خرید شمع گوش ارزان عمده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

خرید شمع گوش ارزان عمده

خرید شمع گوش ارزان عمده
خرید شمع گوش ارزان عمده

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و تک

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

شماره تماس :09178014824آقای کاظمی

 

بیش از1000قلم جنس خارجی اصل

جهت مشاهده و ثبت سفارش محصولات به کانال در برنامه:>سروش>ایتا< روبیکا>< واتساپ >بپوندید.

رضایت مشتری فروشگاه ارایشی شیک فصل کلیک کنید.

قیمت براساس تعداد هست بیشتر بخر، کمتر پول بده

 

تعداد قیمت
1 -3 20/000تومان
6-12 15/000 تومان
12 به بالا 13/000تومان
توجه تمام اجناس اصل مبیاشد

مشخصات:

 

بررسی و معرفی شمع گوش

استفاده از شمع گوش یکی از آسان ترین راه های پاکسازی و جرم گیری داخل گوش به حساب می آید . در ۵ دقیقه و بدون صرف هزینه ای زیاد می توانید گوش هایتان را از شر جرم و چربی های اشباع شده داخلی گوش خلاص کنید. راه های دیگری برای پاکسازی جرم داخل گوش وجود دارد که آن ها را در زیر توضیح خواهیم داد.

شستشوی گوش نیز روندی است که برای پاکسازی جرم های داخل گوش، چرک ها و مواد خارجی اشباع شده داخل گوش مورد استفاده قرار میگیرد. توجه به اینکه ضروری است که که سیستم ایمنی داخل گوش به این صورت است که به طور طبیعی گوش جرم ها را درون خود نگه می دارد و آن را نرم و روان می کند تا بتواند آلودگی ها رو بیرون کند و مانع رشد باکتری های مضر داخل گوش شود. در شرایط طبیعی بدن انسان مخصوصا قسمت گوش ها دارای جرم است و می توان  آن را کنترل کرد. جرم بیش از حد زیاد در گوش می تواند باعث مسدود شدن گوش شود که نتیجه آن درد های مزمن گوش، اختلالات در شنوایی و در بعضی جاها حتی به ناشنوایی موقت منجر می شود.

 

عفونت گوش یکی از بدترین شرایط ممکن برای گوش!

اوتیتیس اکسترنا یک وضعیت رایج و سخت است که التهاب کانال گوش می تواند باعث این مشکل شود. این پدیده دردناک است. اوتیتیس مدیا نیز یک اتفاق رایج در گوش میانی است که از طریق عفونت اتفاق می افتد. عفونت های گوش یک از رایج ترین سختی های شستشوی گوش هستند. از نشانه های عفونت گوش خارش گوش یا  قرمزی، پوسته ریزی، درد و کاهش شنوایی است .

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم دست بیوآکوا

پزشک برای درمان عفونت گوش قطره گوش آنتی بیوتیک یا ترکیبی از قطره آنتی بیوتیک و استروئید را تجویز می کند. بهتر است قطره گوش روزانه چند بار به مدت ۷ تا ۱۰ روز در گوش چکانده شود. اگرعلت عفونت گوش خارجی قارچ باشد، متخصص قطره گوش ضدقارچ تجویز می کند. عفونت گوش در بیماران مبتلا به دیابت یا دچار اختلال سیستم ایمنی شیوع بیشتری دارد.

 

راه های پاکسازی و جرم گیری گوش از جرم

یکی سری راه برای پاکسازی جرم های داخلی گوش وجود دارد که می توانید از آن ها بهترین استفاده ها را بکنید.

۱-روغن های طبیعی

روغن بچه و دیگر روغن های طبیعی مفید همگی جزوه درمان های خانگی رایج هستند که به جای شستشوی پزشکی گوش و هزینه بردار به کار می روند . چند قطره از این روغن را در گوش بریزید که جرم های درون آن را نرم می کند . این روغن ها معمولا شستشو دهنده نیستند.زمانی که روغن ها بعد از چند دقیقه در گوش شما فرو رفتند، می توانید سر خود را خم کنید و با یک پارچه یا پد تمیز روغن را بیرون بکشید.

۲- روغن زیتون

روغن زیتون یکی از بهترین روش ها برای حذف چربی و جرم های داخل گوش است که چربی گوش را نرم می کند و باعث می شود تا چربی ها راحت تر از گوش شما خارج شود.در هنگام خواب در داخل گوش دو یا سه قطره روغن زیتون ۳ الی ۴ روز پشت سرهم بریزید.

۳- آب نمک

آب نمک همچنین می تواند جرم های درون گوش را نرم کرده و بیرون بکشد . اجازه دهید که قبل از حرکت خاص یا خوابیدن، این آب نمک حدود سه الی پنج دقیقه درون گوش شما بماند و سپس گوش خارجی را با یک پارچه نرم از هر نوع آلودگی پاک کنید.

۴- ترکیبات

هیدروژن پراکسید و هم ترکیب سرکه و کمی الکل می تواند جزء درمان های خانگی برای شستشوی گوش محسوب شود . آن ها جرم گوش را نرم می کنند و عموما بسیار امن و تاثیرگزار هستند که البته ممکن است برای بعضی از افراد حساسیت ایجاد کند.

 

تمامی روش های بالا کمی زمان بر هستند ولی استفاده از شمع گوش از بی دردسرترین و آسان ترین راه های پاکسازی و جرم گیری داخلی گوش به حساب می آید.

معرفی محصولات وارد شوید:  خرید کرم یونیک

 

شمع گوش آسان ترین و بی درد سرترین راه پاکسازی و جرم داخل گوش

استفاده از شمع گوش از قدیمی ترین روش های پاکسازی و جرم گیری داخلی گوش به حساب می آید . از زمان های قدیم و در کشور هند این روش ابداع شد و از ۱۲۰۰ سال قبل به بعد این روش پایدار اجرا شده است و طرافداران زیادی دارد. بدون درد و با کم ترین هزینه ممکن

 

 

خرید شمع گوش ارزان عمده
خرید شمع گوش ارزان عمده

 

قیمت و مزایای استفاده از شمع گوش

دارای بهترین کیفیت و کارایی می باشد و با ارزانترین قیمت در کل بازار ایران و با بهترین کیفیت ارائه می شود. شمع گوش یکی از مواد پاکسازی می باشد که برای کسانی که گوش هایشان دارای انواع عفونت ها یا در حالتی هستند که گوش هایشان سنگینی می کند بسیار مناسب می باشد و همچنین کسانی که می خواهند گوش هایشان به طرزی باور نکردنی حسی فوق العاده را تجربه کنند بسیار مناسب می باشد چون دارای کارایی های زیادی می باشد و کاملا جرم ها و عفونت را از سطح گوش پاک و بیرون می کشد.

 

آشنایی بیشتر با پیشینه استفاده از شمع گوش و هر آنچه که در مورد شمع گوش ها باید بدانید!

شمع گوش یک روش ساده و تاثیرگذار برای از بین بردن تجمع جرم گوش، قارچ، مخمر، گرد و غبار محیط که در گوش جمع داخل گوش است. با توجه به همه شکاف های پیچیده در گوش، مقدار باورنکردنی از این میکروب ها و ویروس ها می تواند در داخل گوش جمع شود. این فرآیند همچنین می تواند فشار گوش و سینوس ها را افزایش دهد. استفاده از شمع گوش می تواند برای افرادی که دچار میگرن و سردرد های مزمن هستند یا در محیط هایی با سطح بالای گرد و غبار کار می کنند بسیار تاثیر گذار باشد و برخی از اشکال کم شنوایی و بازگرداندن تعادل به شنوایی را به شما باز گرداند.

کارکرد کلی شمع گوش به این شیوه است که وقتی می خواهید از آن استفاده کنید و آن را در داخل گوش هایتان قرار می دهد و یک سر آن را روشن می کنید اتفاقی که می افتد این است که از یک طرف با احتراق ایجاد شده اکسیژن داخل سوراخ سمت گوش را به سمت خود می کشد و همین حالت باعث ایجاد حالت خلا می شود و هر چه جرم و میکروب و ته مانده های ویروسی که داخل گوش است از طریق سری که داخل گوش قرار دارد استخراج می شود و با یک جمع و تفریق ساده می توانید متوجه شوید که هر چه میکروب و ویروس ها داخل گوش کمتر شود به روند سلامت شما در کوتاه و بلند مدت تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

معرفی محصولات وارد شوید:  پودر گین اپ ام جی عمده

استفاده از شمع گوش پیشینه ای چند هزار سال دارد که در تاریخ قدیم به مصریان باستان، مایاها، سرخپوستان و تبتی ها بر می گردد. راهی امن و کم خرج و همیشه در دسترس برای پاکسازی و بهبود وضع شنوایی خود !

 

چه انتظاراتی از یک جلسه درمانی با استفاده از شمع گوش می توانیم داشته باشیم!

در طی یک جلسه درمانی توسط شمع گوش به حالتی خیلی ساده و ریلکس به پهلو دراز می کشید و سپس شمع گوش را داخل گوش خود قرار می دهید و یک طرف آن را روشن می کنید و اجازه می دهید که شمع گوش تا آنجایی که نشانه گذاری شده است بسوزد و سپس سری که داخل گوش شما قرار گرفته است را از گوش خود خارج می کنید. می توانید در این مدت از در کناره های گوش خود یک عدد پارچه یا حوله هم محض اطمینان قرار دهید.

 

مزایای استفاده از شمع گوش و انتظاراتی که باید از آن داشته باشیم؟

  • حذف چرک و میکروب ها و ویروس های داخل گوش
  • احساس سبکی خاصی به گوش هایتان دادن
  • کاهش سردرد های مزمن و میگرنی
  • کاهش خارش گوش
  • بهبود گلو درد، سردرد و گوش درد
  • بهبود حالت وزوز گوش
  • از بین رفتن ریسک و جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی مربوط به گوش

 

کی باید از شمع گوش استفاده کنیم؟

  • زمانی که مدام گوش شما خارش دارد
  • وقتی که مشکل شنوایی دارید
  • وقتی که حس می کنید که مایع یا جرم اضافی داخل شما سنگینی می کند
  • هنگامیکه زیاد به مسافرت می روید
  • هنگامی که علائم شبیه آلرژی دارید
  • هنگامی که به صورت متداول و زیاد از هدست برای گوش دادن موزیک و … استفاده می کنید
  • هنگامی که زیاد در محیط های با سطح زیادی از گرد و غبار هستند تعامل دارید

 

خرید شمع گوش ارزان عمده
خرید شمع گوش ارزان عمده

لینک خرید صابون تریاک{کلیک کنید}

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید شمع گوش ارزان عمده»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *