پرش به محتوا
خانه » صابون زردچوبه چه مارکی خوبه

صابون زردچوبه چه مارکی خوبه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

صابون زردچوبه چه مارکی خوبه

قیمت صابون زردچوبه مکس

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و تک

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

پشتیبان صفحات اجتماعی:09178014824آقای کاظمی

شماره تماس:09031005468آقای کاظمی

بیش از1000قلم جنس خارجی اصل

جهت مشاهده و ثبت سفارش محصولات به کانال در برنامه:>سروش>ایتا< روبیکا>< واتساپ >بپوندید.

رضایت مشتری فروشگاه ارایشی شیک فصل کلیک کنید.

قیمت براساس تعداد هست بیشتر بخر، کمتر پول بده

 

مشخصات

 

صابون زردچوبه سنتی با به همراه داشتن مواد گیاهی و طبیعی باعث می شود که رنگ پوست از حالت کدری به درآید و همچون صابوت تریاک، شفاف کننده پوست است و موجب روشن و سفید شدن پوست می گردد. ما در این راهنمای خرید صابون زردچوبه سعی میکنیم شما را با فواید و خواص صابون زرد چوبه آشناکنیم و همچنین با هم برسی کنیم ببینیم صابون زردچوبه چه مارکی خوبه؟ امیدوارم ازخواندن آن لذت ببرید.این صابون سنتی زردچوبه از به وجود آمدن هر گونه چین و چروک جلوگیری می نماید. صابون زرد چوبه اصل با خاصیت ضد میکروبی خود می تواند زخم ها را بهبود ببخشد، از آکنه جلوگیری کند، با اگزما و پسوریازیس مبارزه می کند، جای زخم آکنه را کاهش می دهد و سبب درخشندگی پوست می شود. در عین حال چربی پوست را کاهش می دهد پوست را آب رسانی می نماید، از ایجاد جوش جلوگیری می نماید.

پیشنهاد میکنم مقاله راهنمای حرید محصولات سنتی را مطالعه نمایید.

صابون زردچوبه سنتی یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی است که مصرف آن هیچ گونه عوارضی برای پوست نداشته و از مواد طبیعی با خواص فراوان ساخته شده است به طوری که می توان با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کرد.

محصولات آرایشی پوست صورت، جزو حساس ترین لوازم آرایشی هستند چرا که با حساس ترین عضو بدن یعنی پوست در ارتباط اند از این رو باید، انتخاب و استفاده از این مواد بسیار هوشمندانه و با آگاهی کامل باشد و از استفاده خودسرانه و بدون تحقیق به شدت پرهیز گردد چرا ک ممکن است پوست صورت در معرض آسیب جدی واقع شده و زیبایی آن خدشه دار شود.

رنگ پوست به هیچ عنوان نمی تواند معیاری برای اندازه گیری زیبایی چهره باشد و همه افراد به هر رنگ پوستی که دارند چه رنگ پوست سبزه، تیره و چه رنگ پوست روشن و سفید، همگی از زیبایی مخصوص به خودشان برخوردار هستند و به نوبه ی خود منحصر به فرد و جذاب هستند.صابون زردچوبه چه مارکی خوبه

اما با این حال افرادی هم وجود دارند که تمایل دارند پوستشان چند درجه روشن تر و سفیدتر شود و احساس می کنند این تغییر در رنگ پوست می تواند زیبایی و جذابیت آن ها را افزایش بدهد به همین دلیل ما به شما صابون زردچوبه سنتی را پیشنهاد می کنیم.

معرفی محصولات وارد شوید:  خرید صابون تریاک کلاژن طلا

 

 

 

 

صابون زردچوبه چه مارکی خوبه؟

 

با استفاده از صابون سنتی زردچوبه لک ها را از بین ببرید و پوستی زیبا داشته باشید. این صابون برای داشتن پوستی صاف و روشن با مرطوبیتی دلپذیر به شما کمک خواهد کرد. صابون زردچوبه سنتی با فرمولی استثنایی شما را از هر نوع لک صورت و چین و چروک ها رها می سازد و نقاط سیاه پوست را از بین می برد. پوست خود را تندرست کنید و زیبایی و سفیدی را برای آن به ارمغان بیاورید.

کسانی که روزانه از صابون زردچوبه سنتی استفاده می کنند، منافذ بزرگ و باز پوستشان به مرور کم تر شده و به این ترتیب فرد جوش نمی زند. در صورتی که در پوست زخم های سطحی ماندگار وجود داشته باشد، چرا که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان کلاژن سازی را تحریک می کند و با افزایش تقسیم سلولی زخم به مرور زمان از بین خواهد رفت.

خاصیت کلاژن سازی این صابون همچنین کمک فراوانی به کاهش علائم پیری مانند چین و چروک پوست و یا شل شدن پوست کرده و پوست را جوان و شاداب می کند.

 

 

 معرفی صابون زردچوبه سنتی روژا

 

 

 

زردچوبه از زمان های خیلی دور در طب سنتی هند برای سفید شدن رنگ پوست مورد استفاده قرار گرفته است. زردچوبه حاوی ویتامین C است و برای انواع پوست مناسب است و تمام افراد می توانند برای روشن شدن پوست خود از صابون زردچوبه استفاده کنند.

صابون زردچوبه سنتی یکی از بهترین صابون های گیاهی اصل به شمار می آید که استفاده از آن می تواند فواید بسیاری برای پوست داشته باشد. صابون زرد چوبه اصل به واسطه ی وجود زردچوبه دارای خاصیت روشن کنندگی پوست است.

این خاصیت زردچوبه از مدت ها پیش شناخته شده بود ولی هنگام استفاده، پوست برای مدت چند روز زرد می شد که چندان خوشایند نبود اما امروزه فرمولاسیون این صابون ها به شکلی است که رنگ پوست کاملا درخشان شده و اثری از زردچوبه در آن نباشدکورکومین موجود در زردچوبه که رنگ آن را تامین می کند، به التیام سریع تر زخم ها و عفونت های پوستی کمک می کند و همچنین درخشندگی خاصی به پوست می بخشد.

 

 

راهنمای خرید صابون زردچوبه

 

هنگامی که صابون زردچوبه بر روی پوست قرار می گیرد باعث کاهش درد و التهاب ناحیه ای می شود که آسیب دیده است. صابون زردچوبه ی سنتی یک روش طبیعی برای درمان کردن مشکلات پوستی و به وجود آمدن یک پوست بی عیب و درخشان است.

اگر چه این صابون قرن ها به عنوان یک محصول طبیعی برای زیبایی مورد استفاده قرار گرفته و دارای فواید فراوانی است.

معرفی محصولات وارد شوید:  خرید صابون تریاک عمده

فواید این صابون طبیعی و معجزه گر برای پوست به اندازه ای است که می تواند به روشن شدن پوست، از بین رفتن جوش ها، آکنه ها، پاکسازی پوست و… کمک کند. در زیر به چندین مورد دیگر از خواص این گیاه مهجزه گر می پردازیم

 

 

رنگ صابون سنتی زردچوبه باید حالت خردلی بوده و رنگدانه هایی داخل صابون مشاهده شود که ناشی از خالص بودن و نبود مواد شیمیایی داخل این محصول می باشد. جهت صابون به شکیل و یک دست بودن صابون نباید زیاد توجه کرد. در نهایت اینکه خرید از یک فروشگاه معتبر می تواند بهترین تشخیص برای اصالت این کالا باشد.

 

 

فواید صابون زردچوبه

 

پوست می تواند به علت بیش از حد با خورشید، آلودگی محیط زیست، یک وضعیت پزشکی، پوست خشک، استرس، انتخاب شیوه ی نادرست زندگی و استفاده طولانی مدت از محصولات آرایشی و بهداشتی شیمیایی دچار تیرگی و گرفتگی شود.

بسیاری از مردم برای رسیدن به پوست روشن و بی عیب و نقص بسیار تلاش می کنند و بازار مملو از کرم های روشن کننده ی پوست و لوسیون ها شده است.اما این محصولات حاوی مواد شیمیایی مضر هستند که در نهایت می توانند به پوست شما صدمه بزنند و اغلب محصولات گران قیمتی نیز هستند.

شما می توانید وقت و پول خود را با استفاده از درمان های طبیعی که به طور موثری رنگ پوست شما را روشن خواهد کرد، نجات دهید. صابون زردچوبه سنتی یکی از محصولات آرایشی و زیبایی است که در آن از زردچوبه به عنوان ماده ی اصلی تشکیل دهنده، بهره برده شده است.

زردچوبه شامل خواص فراوانی است که می تواند در بهبودی و درمان بسیاری از بیماری ها و ضایعات پوستی به شما کمک کند. صابون های زردچوبه سنتی به آرامی پوست اضافی را از بدن شما تراشیده و عمل لایه برداری را انجام می دهند، گردش خون را تحریک می کنند و دارای خواص ضد باکتریایی، ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی هستند.

 

 

مدت ها است که پزشکان از عوارض و آسیب های نور مستقیم خورشید بر پوست می گویند. از همین رو بسیاری از خانم ها و آقایان از کرم های ضد آفتاب برای محافظت از پوستشان استفاده می کنند. این در حالی است که صابون زردچوبه می تواند مانند یک ضد آفتاب قوی عمل کند.

محققان با مطالعه درباره ی تاثیرات عصاره ی زردچوبه بر آسیب پوستی ناشی از تابش یو . وی . بی (UVB) که منجر به اختلال در تولید ملانین در موش های بی مو شده بود، متوجه شدند عصاره ی زردچوبه از پوست در برابر UV محافظت کرده و بروز لکه های تیره را کاهش داده است. پس می توان گفت با مصرف صابون زردچوبه پوست شما از آسیب خورشید در امان خواهد بود.

معرفی محصولات وارد شوید:  تولیدی صابون صندل

 

 

 

 

صابون های زردچوبه انواع مختلفی دارند، برخی از آن ها با روغن های گیاهی ترکیب و ساخته شده اند. بسیاری از افراد میزان زرد بودن صابون را ملاک اصل بودن آن قرار می دهند. این در حالی است که زردچوبه ها رنگ های مختلفی دارند و رنگشان به مواردی مانند وضعیت رشد و نمو گیاه زردچوبه بستگی دارد. پس نمی توان گفت صابونی که نارنجی یا زرد روشن نیست صابون زردچوبه اصل نیست یا خواص کمتری دارد.

 

صابون زردچوبه چه مارکی خوبه

 

 

خواص صابون زردچوبه

 

 

 

حتما باید صبح ها بعد از خواب از محصول استفاده کرد. بدین صورت که ابتدا صورت را با آب ولرم خیس نموده و صابون را به صورت مالیده و بعد از کمی ماساژ و ماندن روی پوست، آن را به صورت کامل شست و شو دهید. توضیحات تکمیلی در مورد نحوه ی استفاده از این محصول با جزئیات کامل در سایت ما در قسمت شرح این محصول، درج شده است.

 

 

 

 

 معرفی صابون تریاک سنتی روژا 

 

این محصول علاوه بر صورت می تواند به صورت ترکیبی با صابون تریاک و کرم تریاک، برای نقاط حساس بدن مانند گردن و پشت نیز می تواند مناسب باشد.

 

 

صرف زدن مارک به محصول نمی تواند مشکلات شما مشتریان عزیز را بر طرف نماید. در هنگام خرید تنها به معتبر بودن فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، توجه فرمایید.

 

 

این نوع صابون به شکل ها، برند ها، نام ها و طرح های متفاوتی در بازار عرضه شده و وجود دارد.که یکی دیگر از نام های این نوع محصول می تواند همان صابون زردچوبه باشد.

 

 

خواص صابون زردچوبه

 

خاصیت اصلی این نوع صابون روشن کنندگی و انعطاف بخشیدن به پوست از طریق تحریک کلاژن می باشد. همچنین برای رفع جوش های دوران بلوغ، جوش های عصبی و جوش های عفونی زیر پوستی بسیار کاربرد دارد.

 

 

 

در خصوص این که محصولات مرتبط با مشکلات پوست حساس هستند، دقت نمایید که این محصول را تنها باید از فروشگاه های معتبر و فروشندگان آگاه به خواص و نحوه استفاده از این محصول تهیه نمایید تا در آینده علاوه بر نگرفتن نتیجه ی دلخواه از این محصول، دچار عوارض پوستی ناشی از عدم استفاده ی صحیح از این محصول نشوید.

قیمت صابون زردچوبه پیاری

قیمت صابون زردچوبه مکس لیدی

قیمت صابون صندل

ارسال به سراسر کشور

جهت سفارش عمده صابون زردچوبه تماس بگیرید.

09178014824

منبع:ویکی پدیا

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *