پرش به محتوا
خانه » ضد آفتاب بیودرما اصل

ضد آفتاب بیودرما اصل

ضد آفتاب بیودرما اصل

ضد آفتاب بیودرما اصل
ضد آفتاب بیودرما اصل

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و تک

ارسالی از شیراز به سراسر کشور

شماره تماس :09178014824آقای کاظمی

 

بیش از1000قلم جنس خارجی اصل

جهت مشاهده و ثبت سفارش محصولات به کانال در برنامه:>سروش>ایتا< روبیکا>< واتساپ >بپوندید.

رضایت مشتری فروشگاه ارایشی شیک فصل کلیک کنید.

قیمت براساس تعداد هست بیشتر بخر، کمتر پول بده

 

تعداد قیمت
1 -3 85/000تومان
3-6 65/000ومان
6به بالا 55/000تومان
توجه پخش محصولات تمامی اصل میباشد.

کرم گلدن کویین در شیراز کلیک کنید.

 

مشخصات برجسته
  • SPF : 50
  • حجم : 30ml
  • سایر توضیحات : ضد آفتاب و ضد لک-قابل استفاده قبل و بعد از لیزر و سایر اقدامات درمانی-مکمل در درمان لک ، جای جوش یا زخم-مناسب برای پوست صورت و دور چشم-غیر کومدون‌زا، مقاوم به آب و تعریق-فاقد عطر-التیام‌بخش پوست شکننده

1-پخش شیاف ماریانا قیمت15000تومان

2-کرم ترک پا بیولیدی عمده قیمت12000تومان

3-کررم شیر گوسفند اصل قیمت 45000تومان

4-پخش کرم معجزه قیمت 90000تومان

5-صابون صندل قیمت 17000تومان

6-کرم گلدن کویین قیمت 65000تومان

7- قیمت کرم معجزه و صابون صندل قیمت 120000تومان اصلی

8- خواص پماد خشخاش پاکستانی قیمت 15000تومان

ضد آفتاب بیودرما اصل
ضد آفتاب بیودرما اصل

مشخصات فروشگاه لوازم ارایشی شیک فصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت عمده و تک

آدرس مغازه: فارس -شیراز

جهت تشریف آوردن هماهنگ کنید.0917801482آقای کاظمی

بیش از500 قلم جنس خارجی و ایرانی

جهت مشاهده محصولات به کانال در برنامه  سروش بپوندید.

به ما پیام بدید در سروش

ارسال به سراسر کشور

جهت ارتباط با ما ثبت سفارش-تماس-پیامک-واتساپ -تلگرام -اینستاگرم -روبیکا-سروش-ایگپ-ایتا-bip-با شماره بالایی هماهنگ کنید.

………………………………………………………..

بررسی تخصصی
ضد آفتاب بیودرما اصل اسپات SPF50 بایودرما

ضد آفتاب بیودرما اصلاسپات بایودرما ( bioderma photoderm spot ) به دلیل ترکیبات ضد لک، برای پوست های دارای لک، کک و مک و همچنین بعد از لیزر تراپی و اقدامات درماتولوژیکی که منجر به خراش شده حفاظتی مطلوب و انتخابی مناسب است . ترکیبات این ضد آفتاب طوری است که پس از استفاده روی پوست کاملاً بی رنگ است و سفیدی یا چربی رو پوست باقی نمی گذارد.این ضد آفتاب فاقد عطر بوده و در برابر تعریق مقاوم است.به دلیل کمپلکس bioprotection در این ضد آفتاب محافظتی عمقی از سلول های شما صورت می گیرد.

معرفی محصولات وارد شوید:  پخش شوینده در شیراز

ضد آفتاب فتودرم اسپات( bioderma photoderm spot ) بایودرما SPF50 حاوی آووبنزونو تینوسرب‌اس و تینوسرب‌ام است. به سبب وجود این ترکیبات،این محصول یک ضد آفتاب با طیف وسیع بوده و از نفوذ اشعه‌های مضر خورشید به پوست محافظت می‌کند. این محصول ادعای ضد لک بودن و روشن کنندگی پوست را دارد. ترکیبات منحصر به آن پوست شما را بسیار نرم و دلپذیر می کند. کاملا بی رنگ است و پس از استفاده روی پوست اثر سفیدی یا چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. این محصول برای پوست‌های حساس و یا پوستی که زخم، جای لک و جوش دارد نیز مناسب است.همچنین برای بعد از لیزر تراپی و اقدامات درماتولوژیکی که منجر به خراش پوست شده، حفاظتی مطلوب و انتخابی مناسب است.

ضد آفتاب فتودرم اسپات فاقد عطر بوده و در برابر تعریق مقاوم است. به دلیل کمپلکس bioprotection در این ضد آفتاب محافظتی عمقی از سلول های شما صورت می گیرد .

ضد آفتاب ضد لک بایودرما:

ضد آفتاب اسپات بیودرما حاوی فیلترهای قوی در برابر اشعه‌های مضر خورشید بوده که محافظت از پوست شما را تضمین می‌کند. همچنین برای جلوگیری و کم‌رنگ کردن لک‌های پوستی تمرکز می‌کند. البته اکثر کرم‌های ضد آفتاب به سبب جلوگیری از نفوذ عامل ایجاد لک به طور طبیعی از ایجاد لک جلوگیری می‌کنند. اما این محصول بایودرما یک گام فراتر نهاده است. عنصری به نام گلابریدین در ترکیبات این ضد آفتاب وجود دارد که از عصاره شیرین بیان حاصل می‌شود و به‌عنوان تنها ماده‌ای که می‌تواند از تغییر رنگ پوست جلوگیری کند شناخته می‌شود. در واقع گلابریدیدن خاصیت ضد التهابی بالایی دارد، بنابراین می‌تواند تغییر رنگ پوست ایجاد شده در اثر اشعه فرابنفش UVA را کاهش دهد. بنابراین ضد آفتاب فتودرم اسپات بایودرما با استفاده از ترکیبات انحصاری ریسک ابتلا به لک را به حداقل می‌رساند و پوست ضعیف شما را التیام می‌بخشد.

معرفی محصولات وارد شوید:  کرم گوری بشرط صددرصد تضمینی

مشخصات فیزیکی:

 کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات بایودرما، با حجم 30 میلی لیتر عرضه شده است. این مورد برای بعضی افراد مزیت محسوب می‌شود. چرا که به‌راحتی در یک کیف دستی کوچک جا می‌گیرد. برای مسافرت و یا پیاده‌روی طولانی که نیاز به تمدید چندباره ضد آفتاب دارید فوق‌العاده ایده‌آل است. بسته تیوبی و سری سیلیکونی لوله مانند این ضد آفتاب فتودرم اسپات بایودرما باعث می‌شود که به‌راحتی آن را فشرده و استفاده کنید.

  • بافت و ساختار:

ضد آفتاب فتودرم اسپات بایودرما یک کرم بسیار سبک و کمی چرب است که برای انواع پوست به ویژه پوست های دارای لک و آسیب دیده و حساس مناسب است. پس از استفاده از این محصول، مطابق تصویر کمی رد سفیدی مشاهده می‌کنید که پس از چند دقیقه جذب پوست شده و کاملا محو می‌شود. البته این در وضعیتی است که شما یک لایه ضخیم از این محصول بر روی پوست استفاده نکنید. در این صورت ممکن است باعث براق شدن پوست و ایجاد پیلینگ (اصطلاحا فیتیله شدن) پوست می‌شود. به‌ویژه زمانی که کرم‌پودر روی آن استفاده کنید.

  • عطر و بو

این ضد آفتاب بوی قوی و خاصی ندارد که باعث آزار شما شود. اما نمی‌توان ادعا کرد که فاقد عطر است. به هر حال مانند یک کرم ضد آفتاب معمولی بو دارد، به‌طوری که اگر کرم را زیر بینی خود بگیرید متوجه آن خواهید شد. البته این موضوع به نظر اهمیتی ندارد.

عناصر فعال

در ادامه اشاره‌ای به مواد موثره موجود در کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات بایودرما خواهیم داشت:

  • اکتو کریلن

یکی از بهترین فیلترهای شناخته‌شده در برابر اشعه UVB و کمک به تثبیت فیلتر UVA آفتاب است که در این ضد آفتاب به‌کاررفته است.

  • متیلن بیس – بنزوتریازولیل
معرفی محصولات وارد شوید:  خرید کرم ویکتوریا اصل

یکی دیگر از فیلترهای مهم این ضد آفتاب است که از پوست در برابر UVA کاملا محافظت می‌کند.

  • بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان

این ماده توسط جذب اشعه UVA از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند. به‌دلیل چربی دوست بودن و حلالیت آن در روغن، برای فرمولاسیون‌های ضد آب مناسب است. از این ماده به مقدار گسترده‌ای در محصولات مراقبت پوستی و مو استفاده می‌شود و در حفاظت پوست در برابر آسیب اشعه UVA کمک می‌کند.

عصاره شیرین بیان

دارای خواص آنتی اکسیدانی، روشن کنندگی، التیام بخش و مرطوب‌کنندگی بوده و علاوه بر کاهش التهابات پوستی، رطوبت مورد نیاز پوست را حفظ نموده و بهبود سریع‌تر ساختار پوست های خشک و آسیب‌دیده را سبب می‌شود.

11- قیمت ماسک حبابی بیوآکوا قیمت 60000تومان

 12- خرید صابون 17000تومان

 13-خرید شامپو سبغ قیمت15000تومان

 14-خرید کاندوم کاپوت ۳ عددی قیمت15000تومان

 15-خواص صابون زردچوبه مکس قیمت 5000تومان

 16-صابون ابرو اسنس خوبه؟ قیمت 8000تومان

17-با هزاران محصولات جدید با قیمت باور نکردنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *